Hvilket spil har du FÅET i dag?
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 330 times
Re: Hvilket spil har du FÅET i dag?
Igår åbnede Mani døren for en venlig pakke mand, som havde Wok Star med. Og dermed blev en af de mere bøvlede kickstarter projekter afsluttet (Game Salute har ikke helt levet op til det de har lovet på flere fronter) for mit vedkommende og jeg kan endelig lege realtime kinesisk restaurant med dem som har lyst.
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 839 times
Hvis det er Kickstarter har du vel ikke FÅET det? 
Anyway, hvad er gået galt med projektet? Game Salute er jo et firma, man nok støder ind i igen en anden gang, og det er rart at vide, hvad man går ind til.

Anyway, hvad er gået galt med projektet? Game Salute er jo et firma, man nok støder ind i igen en anden gang, og det er rart at vide, hvad man går ind til.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- digter
- 500+ indlæg
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 12 times
Han er langt fra den første der bøjer begrebet "fået" lidt for meget i den her trådGunness wrote:Hvis det er Kickstarter har du vel ikke FÅET det?

-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Jeg har meget længe spekuleret over om dette emne var ment som hvilket spil har du FÅET eller hvilket spil har du MODTAGET i dag? På et tidspunkt var jeg nået forundret over hvor mange der åbentbart kunne skaffe deres spil gratis med posten, men det virker som om det er lidt blandet... Hvilket ikke er noget problem for mig, jeg kan sagtens sætte mig ind i lysten til at dele glæden ved at have modtaget et nyt spil, lige meget om man har fået det gratis eller betalt dyrt for det...
Og kom gerne med nogle anmeldelser af dem, til os der ikke kender ligeså flinke postmænd
Og kom gerne med nogle anmeldelser af dem, til os der ikke kender ligeså flinke postmænd

- digter
- 500+ indlæg
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 12 times
Jeg tænker at "Hvad har du købt i dag"-tråden er til for at poste de spil man selv har købt?
Man kan selvfølgelig altid diskutere om kickstartere går ind under den kategori eller om det mere er noget ala "hvilke spil har jeg STØTTET i dag"
Man kan selvfølgelig altid diskutere om kickstartere går ind under den kategori eller om det mere er noget ala "hvilke spil har jeg STØTTET i dag"

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 917 times
Imens vi venter på Jonezys historie, har jeg en igangværende med Games Salute, hvor de for nogle uger siden sendte et spil til mig, hvor de havde glemt at inkludere de ekstra-ting, der skulle med kickstarter-versionen. Ingen problemer. De sendte dem hurtigt, men sendte dem til min ShopUSA adresse selvom jeg havde bedt dem om at sende dem direkte. ShopUSA ville gerne sende dem videre, men det koster i omegnen af 250,- Games Salute sendte hurtigt et nyt sæt, men gav ikke besked herom, så jeg har indtil weekenden gået i uvidenhed om hvorvidt mit spil ville blive komplet, hvilket det så er nu. En smule bøvlet, men de har sørget for at rette op på fejlene. ... Og så tror jeg faktisk, at der er en medarbejder hos ShopUSA, der har været åndsnærværende nok til at lægge de ting de modtog på min amerikanske ShopUSA adresse ned i en kasse, jeg regner med at modtage en af de førstkommende dage. Så jeg ender måske med at have i overflod...Gunness wrote:Hvis det er Kickstarter har du vel ikke FÅET det?
frouvne, administrator

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 839 times
Enig - og Kickstartere er vel også noget man køberdigter wrote:Jeg tænker at "Hvad har du købt i dag"-tråden er til for at poste de spil man selv har købt?

@Allan: tak for historien. Det lyder da i det mindste som om de har rettet op på deres fejl.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 330 times
Så kom 'skriv i rigtig tråd'- nazierne da lige frem....
Det er noller at skrive yay jeg har støttet og dermed købt et spil igennem Kickstarter, jeg får det dog nok først om et års tid eller to. Derfor er det sjovere at skrive om det, når man endelig modtager det og det er denne tråd vist også blevet brugt til. Derfor skrev jeg her...

Det er noller at skrive yay jeg har støttet og dermed købt et spil igennem Kickstarter, jeg får det dog nok først om et års tid eller to. Derfor er det sjovere at skrive om det, når man endelig modtager det og det er denne tråd vist også blevet brugt til. Derfor skrev jeg her...

De fremhævede på Kickstarteren at det hele var printer klar og ville blive printet hurtigt efter kickstarteren sluttede. Det var det så ikke, hvilket man først fik at vide kort tid før den officielle leveringstid i marts måned. De sagde også at produktet ville blive så godt som det kunne blive og lavede derefter så grimme mad tokens, at designeren måtte sørge for at alle kickstarter udgaver fik et sæt klistermærker med. Generelt virker det bare som om at Game Salute konstant spinner sandheden og lover mere end de kan holde. Men spillet kom jo og jeg har faktisk også støttet et af deres andre projekter siden.Gunness wrote:Anyway, hvad er gået galt med projektet? Game Salute er jo et firma, man nok støder ind i igen en anden gang, og det er rart at vide, hvad man går ind til.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Jf. debat i denne tråd, foreslår jeg at tråden låses, og der henvises til denne tråd for dem der gerne vil prale med deres nyerhvervelser.
Sidst spillet:

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 917 times
Tråden er lukket. Der henvises i stedet til tråden: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
frouvne, administrator