Købes:
Black Fleet. Hvis der er nogen der har spillet, og tænker "pokkers også - det vil jeg af med", så er chancen her nu

Til salg:
Smugglers of the Galaxy. Byg dit rumskib som pirat, smugler osv. Købt brugt og aldrig spillet af mig. Kr. 100,-
Solgt:
Goblins Inc. - Byg den sejeste dommedagsmaskine med din kammerat, og smadder modstanderens maskine. Købt fra nyt og spillet en gang. Kr. 175,- Solgt
Prophecy - Meget lig det gamle Talisman. Dræb monstre og dine venner og få evig ære. Købt brugt og spillet et par gange.Kr. 125,-. Solgt
Machina Arcana - Kickstarter Edition - Coop dungeon crawl med masser af KS materiale. Spillet var bare ikke mig. En af monster-brikkerne har fået en lille skade på foden. Kr. 450,-. Solgt Matias.
Tannhäuser - Horror mellem nazister og allierede. Købt brugt i fin stand, og aldrig spillet (af mig). Kr. 150,-. Solgt Agerkvist
Epic Resort - Tiltræk de unge smukke helte til dit ferieparadis og beskyt det mod de onde monstre. Kr. 250,-. Spillet et gang. Kickstarter editio med to ekstra promokort Brewmaster og Dungeon Master. Solgt RasJer
Pathfinder - Coop card-based dungeon crawl. Kr. 300,-. Spillet en gang af mig go 5-10 gange af den tidligere ejer.
- Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords - Base Set
- Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords - Character Add-On Deck
- Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords - The Skinsaw Murders Adventure Deck
Solgt Thomas (Facebook)
/Brian