Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 547 times
Been thanked: 332 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

BlueSwan wrote:Har fået alle udvidelserne til Mage Wars. Sådan bare for princippets skyld. :)
OCD....;)
Image
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Has thanked: 4 times
Been thanked: 27 times

Post by Mikkel »

Synes titlen på denne tråd burde være "hvad har du fået/modtaget/købt/HENTET i dag"...

Var forbi posthuset og hente Gears of War, som jeg har købt af Joel P :)
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by 40crew »

Robert wrote:
40crew wrote:Vi har tidligere spillet en del 7 wonders herhjemme, og det vi synes bedst om var måden at bygge din civilation op på, så jeg er sikker på at det nok skal blive et hit.
Det ser nu ikke ud som om 7 Wonders har ret meget til fælles med Progress.

Har netop hentet Omega Centauri hos Boardgamer.dk. Har en svaghed for 4X.

Har kun spillet et spil ind til videre, og tech-træet minder en del om 7 wonders. Vi kan bedre lide hånd management osv i progress dog.
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Mikkel wrote:Synes titlen på denne tråd burde være "hvad har du fået/modtaget/købt/HENTET i dag"...

I virkeligheden burde tråden hedde: "Hvilke spil eller udvidelser har du indlemmet i samlingen?"
Selvom du har HENTET spillet, har du vel stadig købt eller fået det!
Og reelt set kan det være lige meget om det er købt eller givet.
Image
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.

Post by Mikkel »

Mik wrote:
Mikkel wrote:Synes titlen på denne tråd burde være "hvad har du fået/modtaget/købt/HENTET i dag"...

Og reelt set kan det være lige meget om det er købt eller givet.
Og reelt set er ironi/humor en by i Rusland for nogen...
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Netop!
Image
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Mikkel »

Mik wrote:Netop!
1/10
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Mik »

Besøgte Fantask og kom hjem med bogen MEMOIR'44 - Tactics & Strategy Guide. Med godt 500 sider den ser ud til at være velskrevet. Er ikke sikker på at jeg vil lære noget (jeg glemmer som regel hurtigt), men jeg vil helt sikkert finde den underholdene. Årets julebog? :idea:
Image
Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Idag modtog jeg udvidelsen til Concordia samt et eksemplar af Omega Centauri.

Dertil afleverede jeg en bestilling på The Castles of Mad King Ludwig samt udvidelsen til City of Iron.

Med bestillingen af TCoMKL, er jeg vist også ved at være ved vejs ende for Essen indkøb for i år.
Sidst spillet:
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by netsapiens »

Stony wrote: Med bestillingen af TCoMKL, er jeg vist også ved at være ved vejs ende for Essen indkøb for i år.
Ingen Deus eller Imperial Settlers? :p
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole

Post by Stony »

netsapiens wrote:
Stony wrote:Med bestillingen af TCoMKL, er jeg vist også ved at være ved vejs ende for Essen indkøb for i år.
Nope, ingen Deus. Og Imperial Settlers har jeg allerede :p
Der er da stadig et par titler der kan friste. Alchemist. Galaxy Defenders. Kanban. Hyperborea. Brew Crafters. Fields of Arle. Men man skal jo stoppe et sted, og indtil videre så trækker jeg stregen her. :)
Sidst spillet:
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 634 times
Been thanked: 928 times

Post by Frouvne »

Stony wrote:
netsapiens wrote:
Stony wrote:Med bestillingen af TCoMKL, er jeg vist også ved at være ved vejs ende for Essen indkøb for i år.
Nope, ingen Deus. Og Imperial Settlers har jeg allerede :p
Der er da stadig et par titler der kan friste. Alchemist. Galaxy Defenders. Kanban. Hyperborea. Brew Crafters. Fields of Arle. Men man skal jo stoppe et sted, og indtil videre så trækker jeg stregen her. :)
Ingen Panamax? :wink: Hyperborea har jeg stående, så det kan vi jo prøve sammen en dag. Fields of Arle er vel som et to-personers spil heller ikke det mest oplagte spil til at være på din radar?!
frouvne, administrator

Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Stony »

Frouvne wrote:Ingen Panamax? :wink:
Jeg havde i første ombæring fravalgt det, fordi jeg allerede havde så mange andre ting på radaren hvor førstehåndsindtrykket tiltalte mig mere. Da du lige mindede mig om det, tænkte jeg at der måske i mellemtiden var kommet nogle reviews. Det kiggede jeg lige på, og sørme så:
http://boardgamegeek.com/thread/1231562 ... max-review
Nu bliver jeg jo nok nødt til at skaffe det hjem, så jeg kan få det prøvet. Damn you!

[EDIT] Det nød Claus så godt af. Han havde det på lager, så der bestilte jeg det bare med det samme.
Sidst spillet:
Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Jeg modtog en pakke med et par interessante (og forhåbentlig også rigtigt gode) spil fra Victory Point Games: Circus Train, et spil om at drive et omrejsende cirkus i forbudstidens USA, samt Skagway, et anderledes worker placement spil om det sidste gold rush i Yukon.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Post by Robert »

Hentede udvidelsen til Clash of Cultures hos Boardgamer i aften. Og La Isla faldt lige med ned i posen "på vejen".
Er begyndt at tænke alvorligt på om jeg kan få plads til en reol mere.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Post Reply