Godt og Sjovt!
https://www.youtube.com/watch?v=pipFRzG ... 0zbD4YuPOF
Table Top Season 3 begyndte i dag d. 13/11-14
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 632 times
- Been thanked: 917 times
Re: Table Top Season 3 begyndte i dag d. 13/11-14
... og så spiller de endda Tokaido. Har endnu ikke prøvet det, men ser da frem til det, når Collector's Edition kommer. Den var da i øvrigt sat til at komme i november, så måske det dukker op indenfor en af de kommende måneder?! Og så kunne det da være oplagt at se dette afsnit! 

frouvne, administrator

- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 542 times
- Been thanked: 330 times
Det er udskudt til februar/marts, da de væltede sig selv med alle de stretch goals der røg på, men til gengæld tror jeg at det bliver en virkelig lækker udgave. Gameplayet er meget light men meget zen og hyggeligt på den fede måde.Frouvne wrote:... og så spiller de endda Tokaido. Har endnu ikke prøvet det, men ser da frem til det, når Collector's Edition kommer. Den var da i øvrigt sat til at komme i november, så måske det dukker op indenfor en af de kommende måneder?! Og så kunne det da være oplagt at se dette afsnit!

- Pejk
- 100+ indlæg
- Favoritspil: X-Wing, Hansa Teutonica og Euphoria.
Jeg har set episode og det ser ud som et godt spil. 

- weilmann
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Det ligner bestemt noget man godt kunne prøve.
...men stemningen på Tabletop er jo altid fantastisk, og tegner næsten altid spillene i et lys der giver mig "købe-kramper"
...men stemningen på Tabletop er jo altid fantastisk, og tegner næsten altid spillene i et lys der giver mig "købe-kramper"

Mvh
Martin
Martin