Jeg og en kammerat spiller brætspil hos mig hver torsdag. En gang imellem er vi lidt flere, men folk er begyndt at falde fra på grund af arbejde, børn, skole, dalende interesse og så videre. Det giver os rig mulighed for at hygge med fabelagtige 2-spiller spil som Summoner Wars eller det i mine øjne geniale Battlecon: War/Devastation of Indines.
Men!
Vi kunne også mægtigt godt tænke os at få vores tre og fire-spillers brætspil på bordet noget oftere, men det kræver, at vi er flere end kun jeg og min kammerat.
Jeg tænker, at jeg derfor tager chancen og hører herinde, om der er nogen, der har lyst til at være med? Jeg har alle spillene, så man behøver ikke selv at tage noget med.
De spil vi spiller ligger i den regel-lette ende af brætspils-skalaen, så regelkendskab er absolut ikke et krav. Jeg forventer bestemt ikke, at folk kan deltage hvergang, men det kunne være fedt, hvis der var nogen, der vil være med de dage, de har tid og lyst. Det foregår fra klokken 17.00 af i Vanløse til, at vi ikke gider mere. Dog ikke for sent, da vi trodsalt skal på arbejde dagen efter

Niveauet er begynder / casual, vi tager det stille og roligt, og der er ingen af os, der er særligt konkurrence-mindede. Det vigtigste er, at det er sjovt.
De 3-4 personers spil vi spiller mest er Munchkin og Sentinels of the Multiverse, men jeg går også med en drøm om, at få spillet lidt Smash Up.
Edit: Vores mini-spilgruppe har iøvrigt en Facebook Gruppe her: https://www.facebook.com/groups/402923883103321/