Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Tak skal I have. Har fået en ordentlig spandfuld brætspil. Flere end forventet: Aquasphere, Luna, Five Tribes, Terra Mystica: Fire & Ice, Coup, One Night Ultimate Werewolf, Warhammer 40.000 Conquest LCG og Lord Of The Rings LCG.
Jeg ved også med næsten sikkerhed at jeg får et brætspil af kollegerne en af de kommende dage, så jeg tør ikke åbne nogen af spillene endnu, hvis der skulle være dubletter.
Jeg beholder formentlig det meste da det alt sammen er noget jeg gerne vil have. Er dog en smule i tvivl om Terra Mystica: Fire & Ice og Five Tribes. Jeg kan godt lide Terra Mystica, men jeg har kun spillet grundspillet to gange, så det er måske overkill at få udvidelsen med. Five Tribes synes jeg er virkelig godt, men Claus (Sir William) har det, og jeg ved ikke om det er et spil jeg ville få spillet med andre. Men jeg ender sgu nok med at beholde hele molevitten som jeg plejer.
Har et seriøst pladsproblem lige nu. Måske er det alligevel meget godt at vi laver en tilbygning til huset til sommer.
Forsinket tillykke - ikke mindst med de mange spil
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI