De er lagt tilside til dig. Det er flot gjort af Robert =)jdkj wrote:Hej Jesper,
Jeg vil gerne købe:
The Name of the Rose
Evo
Dark Tales
Adventure Tours
Shadow Hunters
Har aftalt med Robert, at han tager det med på søndag. Lad os skrive sammen pr PB og aftale nærmere.
Spil salg (LUKKET)
-
- 100+ indlæg
Re: Større mængde spil sælges
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Helt præcist: Jeg har aftalt at jeg tager det med hvis der er plads i bagagerummet. Der er en temmelig stor samling efterhånden.
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Så har jeg en større mængde spil i bagagerummet i bilen. Men der er så heller ikke plads til flere, og det første parti (til Taibi) er allerede afleveret.
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Klasse - tusind tak for det.Robert wrote:Så har jeg en større mængde spil i bagagerummet i bilen. Men der er så heller ikke plads til flere, og det første parti (til Taibi) er allerede afleveret.

- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
HIP, HIP, HURRA for RobertTaibi wrote:Klasse - tusind tak for det.Robert wrote:Så har jeg en større mængde spil i bagagerummet i bilen. Men der er så heller ikke plads til flere, og det første parti (til Taibi) er allerede afleveret.

Enig. Stort hurra og stor tak til Robert.Bugge wrote:HIP, HIP, HURRA for RobertTaibi wrote:Klasse - tusind tak for det.Robert wrote:Så har jeg en større mængde spil i bagagerummet i bilen. Men der er så heller ikke plads til flere, og det første parti (til Taibi) er allerede afleveret.
Junta købt.
Hurtig handel, kvalitet som beskrevet, spillet afprøvet, vandt næsten, for meget rom og gin, lidt for få mennesker(3) men KANON eftermiddag og aften.
Hurtig handel, kvalitet som beskrevet, spillet afprøvet, vandt næsten, for meget rom og gin, lidt for få mennesker(3) men KANON eftermiddag og aften.
-
- 100+ indlæg
Hehe, skåål. Og tak for handlen.kimsand wrote:Junta købt.
Var det så den udgave du søgte?
-
- 100+ indlæg
Hvor? På en super nem måde (såsom i Bastard Cafe eller lignende), eller på en lidt bøvlet måde hvor jeg skal til ydre Amager?Jesper_Norris wrote:Har nu mulighed for at overdrage spil i Kbh d. 15. marts
(Er mildt interreseret i Starship Catan).
/Uffe
-
- 100+ indlæg
Tænkte nærmere på kbh ved hovedbanen eller på Vesterbro.
Men det er nu også begrænset hvor meget jeg kan slæbe med. Så det tilbud gælder maks for 3-4 spil.
Dog skal det lige siges, at deadline er fredag kl 11.00, da jeg tager til Næstved der.
Men det er nu også begrænset hvor meget jeg kan slæbe med. Så det tilbud gælder maks for 3-4 spil.
Dog skal det lige siges, at deadline er fredag kl 11.00, da jeg tager til Næstved der.
-
- 100+ indlæg
Fedt! Så vil jeg gerne købe Dungeons & Dragons: Wrath of Ashardalon. Send mig lige en pm med hvornår det passer dig at mødes.Jesper_Norris wrote:Tænkte nærmere på kbh ved hovedbanen eller på Vesterbro.
Vh
Jeg vil bare skrive at handlen med Jesper gik smertefrit og hurtigt. Tingene var virkelig pænt pakket ind, bedre end en del onlinebutikker, og tingene var i samme eller bedre stand end forventet. Jesper var under hele handlen meget kommunikativ, så man var på intet tidspunkt bange for at have sendt sine penge ud i æteren.
-
- 100+ indlæg