Jeg synes, det er et virkelig godt 2P-spil - kort, intenst og med mange variations- og taktikmuligheder.
Og med ret flotte komponenter, både kort og metalmønter:

Skriv lige din dom på XCom når du kommer så langt?AndersC wrote:Har hentet XCom - The Boardgame og Stonemaiergames treasure chest i dag. Glæder mig til at tage begge dele i brug
Det skal jeg gøreSir William wrote:Skriv lige din dom på XCom når du kommer så langt?AndersC wrote:Har hentet XCom - The Boardgame og Stonemaiergames treasure chest i dag. Glæder mig til at tage begge dele i brug
Du prøvede Viticulture med en hel del af de nye regler inkluderede, første gang du spillede. Så det er hvad du spillede første gang.Robert wrote:Bestilte Viticulture 2nd ed hos boardgamer.dk (desværre inden fødselsdagstilbuddet) efter at have prøvet det 2 gange på Consim. Første gang med den oprindelige udgave, som viste sig at have nogle problemer. De ser ud til at være rette op (stort set) i opdateringen, og spillet rammer temaet godt og har et godt design, så...
Det ved jeg, men vi tog en snak om forskellene mellem første og anden udgave bagefter, og den gav mig ro i maven. Mit væsentligste ankepunkt var at nogle af kortene var uforholdsmæssigt stærke, og jeg forstod at det var rettet - i hvert fald i nogen grad - i anden udgave.Mik wrote:Du prøvede Viticulture med en hel del af de nye regler inkluderede, første gang du spillede. Så det er hvad du spillede første gang.Robert wrote:Bestilte Viticulture 2nd ed hos boardgamer.dk (desværre inden fødselsdagstilbuddet) efter at have prøvet det 2 gange på Consim. Første gang med den oprindelige udgave, som viste sig at have nogle problemer. De ser ud til at være rette op (stort set) i opdateringen, og spillet rammer temaet godt og har et godt design, så...
Anden gang prøvede du Toscany, som er noget ændret i forhold til hvad du nu har købt.
Igår kom den flinke Fedex mand forbi med en pakke indeholdende de nye Sentinels of the Multiverse udvidelser. Lidt forsinket, men det går nok, da jeg ligesom Mik burde være stoppet med at købe udvidelser for længst og allerede har rigeligt til at underholde mig med i mange mange timer. Der lå også 6 promokort, som jeg sikkert aldrig får brugt, men samleren i mig synes at de er fede at have.Mik wrote:Og så mente Marit at sikkert gerne ville vide at de nye udvidelser til Sentinels of the Multiverse var ankommet.
Jeg havde ellers besluttet mig for at jeg ikke behøvede mere, da jeg jo aldrig bruger de mange kort jeg allerede har (jeg spiller jo alligevel altid sammen med Martin, og bruger hans eksemplar)
Men jeg kunne ikke lade være, og nu er jeg også ejer af:
Wrath of the Cosmos
Guise Hero mini-expansion
Wager Master Villain mini-expansion
Omnitron IV Enviroment mini-expansion
Han må være en travlt mand, for han havde også været forbi mig. Desværre var jeg ikke hjemme, men det var jeg så idag, da han kom igen og fik afleveret Sentinel Tactics: The Flame of Freedom og udvidelsen Sentinel Tactics: Uprising, samt malede figurer til begge dele.Jonezy wrote:[...]Igår kom den flinke Fedex mand forbi med en pakke indeholdende de nye Sentinels of the Multiverse udvidelser. [...]