Jeg tænker at der er forskellige præferencer at tage hensyn til i den forbindelse. Der er nok nogle der vil sætte pris på at være i samme værelse.
Derfor opretter jeg denne tråd. Som udgangspunkt øremærker jeg et par værelser. Et der er til piger. Men bemærk at piger ikke automatisk bliver sendt derind. Der er blot en mulighed for dem der måtte ønske det. Så man skal selv tilvælge muligheden her i tråden. [EDIT] Jeg har smidt "de oplagte kandidater" derind. Så må de om nødvendigt vælge fra.
Så tænker jeg et "snorkeværelse". Eller er det diskriminerende?

Jeg tænker at jeg booker hhv. et 8-personers værelse og et 4 personers værelse, og så må det konkrete værelse blive afgjort afhængig af hvor mange der tilvælger den mulighed.
De øvrige 8-personers værelser, kan man så booke sig ind i. Hvis man ikke har nogen specielle ønsker, så behøver man ikke ytre noget her i tråden. Så finder man bare en plads på dagen blandt de "åbne" værelser.
Skulle eksempelvis en gruppe på 6-8 personer ønske at komme på samme værelse, så skriv det her i tråden, og så øremærker jeg et værelse.
Jeg har taget mig den frihed, at placere de største grupperinger samlet i et værelse. Hvis man ønsker det gjort på anden vis, må man sige til.

Klan "Sorø og venner" er eksempelvis på 9 personer. Jeg har skrevet dem alle 9 i samme værelse, og så må de indbyrdes blive enige om hvem der skal stemmes ud.

Værelse 1 (Pigeværelse): Helle, Myde, awklinka, Maibritt
Værelse 2: Goblen, Asbjørn, Joakim, Sofie, Danny
Værelse 3: larsine, Larna, JensH, Birka, Johan, Kalle
Værelse 4:
Værelse 5: Bugge
Værelse 6:
Værelse 7 (Folk der har for vane at gå i seng som nogle af de sidste): Foppwin, Nissi
Værelse 8 (2 personer): Taibi, Vivi
Værelse 9 (4 personer): Familieværelse: Laban, Christina, Morgan
Værelse 10 (4 personer) (Snorkesal): Hansn, Uhre