Djengis Con VI - Spilplanlægning
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Re: Djengis Con VI - Spilplanlægning
... og er der mulighed for et ekstra XCOM i modul tre hvor vi kan få regelintro?
Vi=Goblen, CookieOMG, Asbpo.
/Brian
Vi=Goblen, CookieOMG, Asbpo.
/Brian
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Jeg tænker det er et af de spil, hvor det er en fordel at der er en deltager som har prøvet det før, og ved hvad det er man skal reagere på.
Jeg vil lade det være op til zutcorp at vurdere, om folk alene på en regelgennemgang kan være selvkørende i et spil. I så fald kan jeg sagtens medbringe mit eksemplar.
Jeg vil lade det være op til zutcorp at vurdere, om folk alene på en regelgennemgang kan være selvkørende i et spil. I så fald kan jeg sagtens medbringe mit eksemplar.
Sidst spillet:

-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Conquest of Nerath, 1812, Age of Steam, Puerto Rico
Hej Steen , Du glemte at sætte mig på Kanban i modul 4. (Temmelig utaknemmelig opgave at hold styr på denne tråd, har vi ikke brug for en APPMartinK wrote:Jeg vil gerne meldes til Hansa Teutonica i modul 2 og til Kanban i modul 4
Hilsen Martin

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
*suk*MartinK wrote:Hej Steen , Du glemte at sætte mig på Kanban i modul 4.MartinK wrote:Jeg vil gerne meldes til Hansa Teutonica i modul 2 og til Kanban i modul 4
Hilsen Martin

EFTERLYSNING! Er der nogen der har mulighed for at medbringe et tredje eksemplar af Kanban?
Jo, laver du en?MartinK wrote:Temmelig utaknemmelig opgave at hold styr på denne tråd, har vi ikke brug for en APP

Sidst spillet:

- thomassvan
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros
Jeg kan godt tage Kanban med også.Stony wrote:*suk*MartinK wrote:Hej Steen , Du glemte at sætte mig på Kanban i modul 4.MartinK wrote:Jeg vil gerne meldes til Hansa Teutonica i modul 2 og til Kanban i modul 4
Hilsen Martin
EFTERLYSNING! Er der nogen der har mulighed for at medbringe et tredje eksemplar af Kanban?
Jo, laver du en?MartinK wrote:Temmelig utaknemmelig opgave at hold styr på denne tråd, har vi ikke brug for en APP
-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Hvis man har en tablet/pc med app'en på forklarer den ganske udemærket reglerne (omend det jo nok tager lidt længere tid). Intro scenariet er såmænd rigeligt svært endda!Stony wrote:Jeg tænker det er et af de spil, hvor det er en fordel at der er en deltager som har prøvet det før, og ved hvad det er man skal reagere på.
- Stony
- 5000+ indlæg
Tjek! Vil det være okay, at sætte endnu et bord op, og du så forklarer regler for dem begge?zutcorp wrote:Hvis man har en tablet/pc med app'en på forklarer den ganske udemærket reglerne (omend det jo nok tager lidt længere tid). Intro scenariet er såmænd rigeligt svært endda!
Sidst spillet:

-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
jeps - kort mundtlig intro + ipaddens forklaring + mig til regelopklaring skulle sagtens kunne gå
Hej
Hvad er der sket med Alchemist i modul 5 som Thea og Jeg havde meldt os til? Er det faldet ud ved et uheld eller helt sløjfet?
Mange spillehilsener Klaus Yde
Hvad er der sket med Alchemist i modul 5 som Thea og Jeg havde meldt os til? Er det faldet ud ved et uheld eller helt sløjfet?

- Stony
- 5000+ indlæg
Det er bare blevet rettet til "2 borde med Alchemists". Det er en smutter fra min side at I ikke står der.Klaus Yde wrote:Hej
Hvad er der sket med Alchemist i modul 5 som Thea og Jeg havde meldt os til? Er det faldet ud ved et uheld eller helt sløjfet?![]()
Sidst spillet:

- Sir William
- 1000+ indlæg
Mine 5 moduller er allerede booket, men er der nogen der medbringer Spartacus?
Kunne godt tænke mig at prøve det, hvis der kommer et hul. Ved godt det er et længere spil, men.....
Kunne godt tænke mig at prøve det, hvis der kommer et hul. Ved godt det er et længere spil, men.....
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 330 times
Måske vi skulle lukke Mysterium i modul 2 med Sofie og solsikke ombord. Det spiller vist ikke så godt med 7 spillere...
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Synes, at arrangøren skrev noget, men kan ikke lige finde det.Jonezy wrote:Måske vi skulle lukke Mysterium i modul 2 med Sofie og solsikke ombord. Det spiller vist ikke så godt med 7 spillere...