Det er måske lige overkanten ind hvad min hjerne kan kapere.
Kan det bekræftes at de 32 siders regler, er ligeså svære at forstå som biblen, koranen, og andre af de store værker som man burde læse, men aldrig er nået længere til en side 4.

Synes reglerne er overkommelige og en stor del af bogen, dækker en uddybende baggrundsforklaring af kortene. Så der er også lidt historielæsning i den, men ikke nødvendig for at spille.denmyos wrote:jeg har altid haft en ide om at ville købe twiligth struggle, indtil jeg i dag finde ud af at regl bogen er 32 side tæt skrevet.!
Det er måske lige overkanten ind hvad min hjerne kan kapere.
Kan det bekræftes at de 32 siders regler, er ligeså svære at forstå som biblen, koranen, og andre af de store værker som man burde læse, men aldrig er nået længere til en side 4.?
Jeg syntes ikke det giver meget mening at sammenligne de to spil. Jeg kan i hvert tilfælde ikke finde mange lighedspunkter. Så du skal ikke vælge at prøve Twilight Struggle, for at få mere af det samme.denmyos wrote:[...] Efter nærmere gennem læsning af divs. youtube review af twilight struggle, kan jeg se at det er ala memoir 44 med meget mere kød på. (her må der gerne råbes højt,,but memoir,, it's practically a toy)!!![]()
Eller tager jeg fejl.?
jeg tænker på 2 player, krigsspil, card driven, dice roll.Frouvne wrote:Jeg syntes ikke det giver meget mening at sammenligne de to spil. Jeg kan i hvert tilfælde ikke finde mange lighedspunkter. Så du skal ikke vælge at prøve Twilight Struggle, for at få mere af det samme.denmyos wrote:[...] Efter nærmere gennem læsning af divs. youtube review af twilight struggle, kan jeg se at det er ala memoir 44 med meget mere kød på. (her må der gerne råbes højt,,but memoir,, it's practically a toy)!!![]()
Eller tager jeg fejl.?
Næstved.Gunness wrote:Hvor bor du henne i landet? Mon ikke en af de garvede kunne demonstrere spillet for dig? Jeg gør i alt fald gerne. Det er helt igennem fantastisk, og absolut ikke så svært at lære.