Hæhæ, dem gemmer jeg lige et par år endnu i håb om, at jeg får dem spillet.Varming wrote:Få nogle af de spændende titler ned af hylderne og smidt til salg, så vi kan lave en god handel..
Spil sælges
Re: Spil sælges
Jeg frygter, at disse spil går en grum skæbne i møde. Det kan selvfølgelig også betyde nyt liv til noget, der i forvejen er udtjent.
Er Carcassonne: Jægere og samlere stadig til salg? Hvis ja, hvilken stand er det i og hvad koster det?
Hey Danny.
Jeg er meget interesseret i dit Mr. diamond spil....og prisen er jo genial!
Kan du sende det til mig, eller hvordan fungere det?
Hilsen K
Hilsen K
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 928 times
Hej Kathrine,Kathrine wrote:Hey Danny.
Hilsen K
jeg kan se, at Danny ikke har været logget ind på dette forum siden marts 2008, så du skal nok ikke skrue forventningerne for højt op i forhold til at få en tilbagemelding fra ham. Men måske du er heldig!

frouvne, administrator

hejsa
movie makers har du stadig det for jeg vil virkelig gerne have det????
Hilsen Tanja
movie makers har du stadig det for jeg vil virkelig gerne have det????
Hilsen Tanja
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 928 times
Hej Tanja,
jeg kan se, at Danny stadig ikke har været logget ind på dette forum siden marts 2008, så du skal nok ikke skrue forventningerne for højt op i forhold til at få en tilbagemelding fra ham. Faktisk vil jeg tillade mig at benytte lejligheden til at lukke tråden, men du kan selvfølgelig altid skrive en personlig besked (pb) til Danny.
jeg kan se, at Danny stadig ikke har været logget ind på dette forum siden marts 2008, så du skal nok ikke skrue forventningerne for højt op i forhold til at få en tilbagemelding fra ham. Faktisk vil jeg tillade mig at benytte lejligheden til at lukke tråden, men du kan selvfølgelig altid skrive en personlig besked (pb) til Danny.
frouvne, administrator