Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Sir William wrote:
Goblen wrote:Fik Steampunk Rally i dag. Et racerspil, og nok den bedst kørte Kickstarter jeg har været med til at backe nogensinde.

Står spillet bare lidt til måls med hvordan det er gået er det sjovt.

/Brian
Afventer også at få mit afhentet og har den samme opfattelse af, hvordan det er gået. At det så samtidig var en billig Kickstarter, er jo bare et plus.
Enig :-)
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Modtog Akrotiri og Eldritch Horror: Strange Remnants med posten den anden dag. De ser begge spændende ud!
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Myde »

Jeg fik en lille pakke fra hyggeonkel idag med udvidelsen til five tribes :)
Har prøvespillet den i forvejen ;)
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.

Post by BlueSwan »

Har for nylig fået købt Fire In The Lake og Navajo Wars brugt fra andre brugere herinde. Jeg ved slet ikke om den type spil er noget for mig, men nu skal det prøves. Begge spil skulle være gode solospil, så der er da i hvert fald en chance for at få dem på bordet.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 543 times
Been thanked: 330 times

Post by Jonezy »

Carsten kom lige forbi med The Voyages of Marco Polo, som jeg har købt af Christian. De havde spilaften igår, hvor jeg pænt nederen måtte melde afbud pga. en møg-mave...

Tror forresten at jeg får travlt i denne tråd det næste stykke tid, da det begynder at vælte ind med spil fra kickstartere og handler herinde fra.

Har spillet Marco Polo før og synes det var super sjovt selvom jeg fik giga tæsk af Claus og Robert. :)
Image
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by BACON! »

I går kom mit Small City ind af døren. Det ser stort, tungt og ondt ud, så det er et spil jeg glæder mig meget til at prøve.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.

Post by Jonezy »

Så kom den første af en håndfuld Kickstartere, som skulle komme i løbet af efteråret...

Denne gang var der tale om Poseidon's Kingdom, anden udgaven af et af de mere populære Lamont Brothers spil. Endda fra Games Salute og denne gang med en rimelig velkørende kampagne.

Det bliver svært at vælge spillerbrik denne gang... De er jo alle top nuttede....:) (man kan dog ikke være hajen, den jagter een i spillet...)

Image
Image
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.

Post by BlueSwan »

Har idag modtaget:

Shades Of Tezla udvidelsen til Mage Knight Board Game :D
Dominion Base Cards - mest for princippets skyld :?
4000 Mayday premium sleeves til Dominion :x
100 sleeves til Dixit
2 inlay kasser til Dominion
Sidst spillet:
Image
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Post by digter »

BlueSwan wrote:Har idag modtaget:

100 sleeves til Dixit
Hvor købte du dine sleeves?
Image
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

Myde wrote:Jeg fik en lille pakke fra hyggeonkel idag med udvidelsen til five tribes :)
Hvad gør det ved spillet? Bringer noget nyt eller sådan mere lala?
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by BlueSwan »

digter wrote:
BlueSwan wrote:Har idag modtaget:

100 sleeves til Dixit
Hvor købte du dine sleeves?
Hos snydepels. 14 kr per pakke med 50 sleeves i hver. Fornuftig pris.
Sidst spillet:
Image
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Myde »

Sir William wrote:
Myde wrote:Jeg fik en lille pakke fra hyggeonkel idag med udvidelsen til five tribes :)
Hvad gør det ved spillet? Bringer noget nyt eller sådan mere lala?
En "række" felter mere med ny aktiveringsmekanisme, en ny farve meeples med ny aktion, en af de nye felter er en chasm man ikke kan passere, så er der bjerge der placeres på de nye brikker så man laver barrierer for hvordan man kan flytte, og så får hver spiller en ny "telt" meeple (teeple? :roll:) som scorer udfra røde felter omkring vist nok. Jeg synes det er en god udvidelse

Jeg kommer gerne forbi skævinge en dag efter arbejde og demonstrerer :)
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

I anledning af at jeg har arrangeret et brætspil-arrangement på jobbet, har jeg generhvervet mig Ricochet Robots, som jeg tror vil tiltale nogle af dem der deltager.

I samme ombæring bestilte jeg Specter Ops, nu jeg havde en bestilling i gang. Dem fik jeg afhentet på posthuset her i weekenden.
Sidst spillet:
Image
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Jonezy »

Var forbi posthuset og hente en pakke fra en tysk online butik.

I den pakke var der Hansa Teutonica: East Expansion, så min Hansa Teutonica samling er complete. :)

Da den udvidelse kostede mindre end fragten skulle jeg jo lige finde noget extra, så det ikke var helt fjollet. Det blev Isle of Skye: Vom Häuptling zum König eller Isle of Skye: From Chieftain to King, som det hedder på engelsk. Et hurtigt spillende tile-laying spil med varierende scorings præmisser fra spil til spil, hvilket burde være lige min boldgade. Desuden fik jeg nogle Qwixx blokke, så jeg kan spille det spil mange flere gange end jeg nogensinde kan nå....
Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Jonezy wrote:Så kom den første af en håndfuld Kickstartere, som skulle komme i løbet af efteråret...

Denne gang var der tale om Poseidon's Kingdom, anden udgaven af et af de mere populære Lamont Brothers spil. Endda fra Games Salute og denne gang med en rimelig velkørende kampagne.

Det bliver svært at vælge spillerbrik denne gang... De er jo alle top nuttede....:) (man kan dog ikke være hajen, den jagter een i spillet...)

Image
Oh dear - de er i sandhed nuttede :)
Post Reply