Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Mik »

Også min :lol:
Men der er forskel på at tabe spil, som man føler sig underhold at - og spil, hvor man allerede på forhånd ved at man ikke har en jordisk chance...

Rasende Roboter er et andet spil, som er et genialt koncept. Jeg har originalen, men aldrig købt de mange nye versioner, for originalen kommer aldrig på bordet...
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Post by Frouvne »

Mik wrote:Også min :lol:
Men der er forskel på at tabe spil, som man føler sig underhold at - og spil, hvor man allerede på forhånd ved at man ikke har en jordisk chance...

Rasende Roboter er et andet spil, som er et genialt koncept. Jeg har originalen, men aldrig købt de mange nye versioner, for originalen kommer aldrig på bordet...
I sjældne tilfælde kan man måske også nøjes med en enkelt version af et spil... :wink: Der går også lang tid imellem jeg får spillet Rasende Roboter, men det er faktisk blevet taget frem fordi det skal spilles i den kommende week-end! Simpelt, udfordrende ... og temmelig stressende, når man spiller det.
frouvne, administrator

Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Rasmus Hviid wrote:Du skal kun have ros, når dine indkøb fjerner potentielle spilindkøb fra min Essenliste.
I live to serve!
Rasmus Hviid wrote:Jeg spiller gerne DR Congo om en uge i KBK, hvis det er. :wink:
Jeg er sikker på at det om en uge er "so last week", så man må holde sig til. ;-)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times

Post by Goblen »

Fik fire x Timeline go The Grizzled fra Boardgamer.dk i dag.

Det sidste skal prøves på fredag nede på arbejdet. Vi er fire der bare skal lave lidt efter arbejde brætspil. Timeline er allerede prøvet :-)

/Brian
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 711 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

Var forbi JoelP og hente City of Iron i dag.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by JoelP »

Blood Raaaaage!
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 543 times
Been thanked: 330 times

Post by Jonezy »

Det Abyss, som jeg købte af Allan for et stykke tid siden kom ved hjælp af Steen i mine hænder igår. Så skal der nydes lækker lækker artwork med håb om at gameplayet også holder....
Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 711 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

JoelP wrote:Blood Raaaaage!
Fortæl, fortæl!
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by JoelP »

Gunness wrote:
JoelP wrote:Blood Raaaaage!
Fortæl, fortæl!
De bedste ikke-games workshop figurer jeg har set i et spil. Gameplay må prøves i aften eller onsdag. Above and Below kom også idag, så der er masser at ta sog til inden Essen :)
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

I dag fik jeg en pakke med en meget ventet lille spil, nemlig rumspillet Leaving Earth. Som High Frontier-nørd kan jeg næsten ikke vente med at få det på bordet. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 543 times
Been thanked: 330 times

Post by Jonezy »

Kickstarter projekt hentet på posthuset i dag. Denne gang en udvidelse til chr88's absolutte yndlingsspil, nemlig Flight udvidelsen til Evolution. :wink:

Gal, jeg får spillet det spil for lidt. Tror stadig at det har kæmpe potentiale, men har desværre slet slet ikke fået udforsket det endnu.... :(
Image
Zaphoddk
100+ indlæg
100+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Zaphoddk »

Har i dag modtaget Urbanization og Lost Legends, efter at have vundet en konkurrence på BGG. Er spændt på at se hvad det er for nogle.. De er begge, for mig, fuldstændig ukendte spil. Spændende spændende.
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times

Post by Goblen »

Hentede en Kickstarter i dag :-)

Treasure Hunter - Queen Games af Richard Garfield. Det glæder jeg mig til at prøve :-D Han er en ret så fantastisk designer.

/Brian
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Så blev det til min første Essen bestilling, og valget faldt på Dilluvia Project fra Spielworxx

http://boardgamegeek.com/boardgame/1392 ... ia-project

Jeg havde også kig på deres anden titel Haithabu, men ud fra de første meldinger, blev det strøget fra min liste af Essen-kandidater.

Dertil er det kun et spørgsmål om tid, før jeg afleverer bestillinger på 504, Eclipse udvidelsen samt Pandemic Legacy, men jeg gider ikke aflevere en bestilling et sted, for så at opleve at de måske får problemer/forsinkelse på levering af et af spillene, og jeg derfor kommer til at vente længe før de ankommer. Så de bliver først bestilt, når jeg kan se en shop der har dem på lager.
Sidst spillet:
Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

...og så fulgte jeg op med 504, som jeg vidste at jeg måtte have hjem. Jeg kan se at den engelske udgave er cirka €25 dyrere end den tyske, og at komponenterne ser ret sproguafhængige ud, så jeg bestilte en tysk version hjem.

Samtidig tog jeg så også Codenames samt udvidelsen til Concordia.
Sidst spillet:
Image
Post Reply