Djengis Con VII - d. 29. April-1. Maj 2016
Re: Djengis Con VII - d. 29. April-1. Maj 2016
Jeg vil også gerne tilmelde mig.
Jeg sender 50 bananer i Stonys retning.
Jeg sender 50 bananer i Stonys retning.
Hej Stony
Jeg vil gerne skrives på.
Jeg har netop betalt med Mobile Pay 'Jakob Djencon'.
mvh
Jakob Zielinski
Jeg vil gerne skrives på.
Jeg har netop betalt med Mobile Pay 'Jakob Djencon'.
mvh
Jakob Zielinski
Og så må jeg jo hellere... I min fremskrede alder endelig få det prøvet... Jeg napper en plads og glæder mig allerede. 

-
Jeg vil også gerne deltage sammen med mine medspillere fra Aarhus.
ProsperoDK/René
ProsperoDK/René
Jeg vil gerne tilmelde mig og de 50 kr. er overført.
Hilsen Henrik Larsen
Hilsen Henrik Larsen
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Så ligger årets lørdagsmenu mere eller mindre fast. Der bliver sandsynligvis halvt Chili con Carne, halvt forloren hare og så et supplement i form af en Champignonpate, for dem det gerne vil spise kødfrit. Og så en salatbuffet ved siden af. Jeg mener dog ikke at pateen lever op til reglerne for veganere.
Last edited by Stony on Sun Feb 21, 2016 7:53 pm, edited 1 time in total.
Sidst spillet:

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Spændende ... Skal man tilmelde sig kødfrit?Stony wrote:Så ligger prets lørdagsmenu mere eller mindre fast. Der bliver sandsynligvis halvt Chili con Carne, halvt forloren hare og så et suplement i form af en Champignonpate, for dem det gerne vil spise kødfrit. Og så en salatbufet ved siden af. Jeg mener dog ikke at pateen lever op til reglerne for veganere.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Det vil som udgangspunkt være forbeholdt eventuelle vegatarer. Når de har fået, er andre naturligvis velkomne til at spise op.
Det ser dog ud til at vi ikke bliver ligeså mange vegatarer som sidste år. Men lad os nu se.
Det ser dog ud til at vi ikke bliver ligeså mange vegatarer som sidste år. Men lad os nu se.
Sidst spillet:

Jeg vil gerne meldes til. Overføre pengene med mobilpay med det samme.
Mvh Jørgen Greve
Jeg vil også gerne meldes til - jeg overfører pengene nu.
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Det tyder mere og mere på at jeg godt kan komme med iår. Stadig lige et par ting der skal falde på plads!
- Stony
- 5000+ indlæg
***** OPDATERING *****
Så nærmer vi os. Kun godt to måneder tilbage.

Senest medio Marts skal jeg betale for Lerbjergcenteret, så jeg må desværre bede folk om at komme til lommerne.
Da alle de tilmeldte (minus dem på ventelisten) har betalt de 50 kroner, skal jeg bare bede om de resterende 300 pr. deltager. De kan som altid betales via MobilePay på 26713971 - hvilket jeg klart vil foretrække, da jeg så bliver notificeret hver gang der kommer et beløb. Alternativt kan man bede om kontonummer. Husk at angive dit Germangames brugernavn, så jeg har nemt ved at identificere afsenderen.
Folk med særlige spiseønsker, må lige skrive en PB til undertegnede, så vi kan aftale nærmere. Jeg forsøger i år at gøre en ekstra indsats for at imødekomme vegetarernes behov. Så må vi se hvor mange vegetarer der deltager. Men jeg er lydhør mht. at give folk et afslag i pris, hvis de hellere vil medbringe og/eller lave mad til sig selv. Jeg skal i så fald bare vide det på forhånd, så jeg også kan tilpasse indkøb.
Jeg markerer folks navne med fed skrift som bekræftelse på modtaget indbetaling.
Last edited by Stony on Wed Feb 24, 2016 10:21 am, edited 1 time in total.
Sidst spillet:

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Det lyder så fint .... Kan vi få en opdatering på børn og babyer ... Eller vil du lave evt. aftaler individuelt?
- Stony
- 5000+ indlæg
Der findes som udgangspunkt kun to varianter af deltagere :
- Dem der faktisk deltager på con'en. Fuld pris.
- Småbørn/babyer. Gratis.
Og nej, det er ikke en opfordring til at tage hele børneflokken inklusive papbørn og alle deres venner med, og så er der "gratis" kost og logi den weekend...
- Dem der faktisk deltager på con'en. Fuld pris.
- Småbørn/babyer. Gratis.
Og nej, det er ikke en opfordring til at tage hele børneflokken inklusive papbørn og alle deres venner med, og så er der "gratis" kost og logi den weekend...

Sidst spillet: