Den Officielle Kurer Tråd
Re: Den Officielle Kurer Tråd
Hvis der er nogen der køre mellem Aarhus og København så er jeg meget interesseret i at få transporteret et spil. 

- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Jeg søger en kurer fra Ebeltoft/ Århus til Solrød/ Næstved/ Lund (SE).
Det skal være indenfor den nærmeste fremtid, så haster en smule. Hører gerne fra alle og vil gerne spæde lidt til.
Det skal være indenfor den nærmeste fremtid, så haster en smule. Hører gerne fra alle og vil gerne spæde lidt til.

- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
D. 2 marts skal jeg til Århus, og bor mellem Næstved og Vordingborg (13 km fra Næstved).Taibi wrote:Jeg søger en kurer fra Ebeltoft/ Århus til Solrød/ Næstved/ Lund (SE).
- Taibi
- 500+ indlæg
Tak for bud - det skulle være inden d. 21. februar og endte med at skulle være helt til Lund i Sverige - så jeg finder på noget andet.Goblen wrote:D. 2 marts skal jeg til Århus, og bor mellem Næstved og Vordingborg (13 km fra Næstved).Taibi wrote:Jeg søger en kurer fra Ebeltoft/ Århus til Solrød/ Næstved/ Lund (SE).

-
- 10+ indlæg
- Favoritspil: Dominion
Carcasonne
Magic the gathering - Location: Sorø
Jeg skal til Toustrup Mark på fredag og hjem igen lørdag hvis det kan hjælpe 

- Taibi
- 500+ indlæg
Tak - men jeg endte med at sende med PostDanmark...Eik wrote:Jeg skal til Toustrup Mark på fredag og hjem igen lørdag hvis det kan hjælpe

Kører dagligt mellem Århus og Kolding. Har desuden venlige kolleger som bor i Odense, Middelfart og Vejle. Besøger desuden familie i Silkeborg og Holstebro 4-8 gange om året.
Virker denne tråd endnu? Jeg skal have et spil fra Århus til København. Er der nogen der kan hjælpe?
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Tror stadig den er aktiv. Folk plejer at skrive hvis de skal køre turen, og spørge hvis de har brug for hjælp.
Cool. Jeg søger som sagt en kurer der kan hente et spil til København fra Århus 

- Goblen
- 1000+ indlæg
Skal til Århus d. 17 marts - Fuglesangs Alle. Mit møde slutter omkring kl. 12.00.
Bor i Køng ved Vordingborg, arbejder i Herlev.
Hvis spillet kan afleveres på Fuglesangs Alle og det kan hentes i Herlev eller Køng kan jeg godt tage med tilbage.
Bor i Køng ved Vordingborg, arbejder i Herlev.
Hvis spillet kan afleveres på Fuglesangs Alle og det kan hentes i Herlev eller Køng kan jeg godt tage med tilbage.
-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Descent og lignende RPG/D&D-spil
Jeg skal have et spil fra Amager til Kalundborg eller Slagelse - eller et sted der i nærheden. Og / eller et spil fra Ringsted til Kalundborg eller afhentning i Slagelse.
Selv kører jeg fra Kalundborg til Slagelse og hjem igen samme dag hvert torsdag eftermiddag og tager gerne noget med på vejen hvis det kan hjælpe nogen.
Selv kører jeg fra Kalundborg til Slagelse og hjem igen samme dag hvert torsdag eftermiddag og tager gerne noget med på vejen hvis det kan hjælpe nogen.
- Goblen
- 1000+ indlæg
Skal til Århus d. 31 marts (Fuglesangs Alle og efterfølgende Tangen). Hvis I vil have spil med tilbage eller frem kan I lige smide mig en PB.
På vej hjem kører jeg forbi Digter i Odense og afleverer Powerboats, hvis du er tilgængelig?
Bor i Køng (Vordingborg), arbejder i Herlev så der kan spil evt. hentes og bringes til.
/Brian
På vej hjem kører jeg forbi Digter i Odense og afleverer Powerboats, hvis du er tilgængelig?
Bor i Køng (Vordingborg), arbejder i Herlev så der kan spil evt. hentes og bringes til.
/Brian
- Taibi
- 500+ indlæg
Jeg har smidt mine spil op på Facebook også - og der er én der bor i Rødovre, der spørger om jeg kommer forbi.
Er der evt. nogen fra DC der alligvel kører gennem Rødovre på vej hjem...
Er der evt. nogen fra DC der alligvel kører gennem Rødovre på vej hjem...