Samkøb af Vinhos special edition kickstarter
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Samkøb af Vinhos special edition kickstarter
Vital Lacerda's 2010 spil Vinhos bliver produceret i en ny special edition via en kickstarter der udløber om få dage: https://www.kickstarter.com/projects/16 ... -has-impro
Imidlertid er fragtomkosterne til DK uhyrlige ($37). Heldigvis kan man bestille via Philibert i Frankrig hvor fragten er gratis over 200 EURO. http://www.philibertnet.com/en/40211-vi ... 41835.html
Vi er nu tre fra germangames der laver et samkøb, så vi er allerede over de 200 EURO der giver gratis fragt. Men andre skal da også have chancen for at være med.
Prisen for ét styk Vinhos Special Edition med alle opnåede stretch goals er de 79 EURO, som det koster hos Philibert. Ved en euro paypal vekselkurs på 7,541 bliver prisen altså: 596 kr.. Alternativt, hvis man køber via kickstarteren bliver det inklusive porto omkring 785 kr. så det er en ret stor besparelse.
Skriv hvis du vil være med. Eneste betingelse er at du bor i Københavnsområdet eller kan afhente i Hellerup eller Helsinge.
Alternativt, hvis du ikke bor i Københavnsområdet eller selv vil bestille via Philibert, så smid mig lige en PM, da jeg kan give dig en invite, der giver dig en 5 euro rabatkupon - og mig ligeså efter du har lavet en bestilling.
Imidlertid er fragtomkosterne til DK uhyrlige ($37). Heldigvis kan man bestille via Philibert i Frankrig hvor fragten er gratis over 200 EURO. http://www.philibertnet.com/en/40211-vi ... 41835.html
Vi er nu tre fra germangames der laver et samkøb, så vi er allerede over de 200 EURO der giver gratis fragt. Men andre skal da også have chancen for at være med.
Prisen for ét styk Vinhos Special Edition med alle opnåede stretch goals er de 79 EURO, som det koster hos Philibert. Ved en euro paypal vekselkurs på 7,541 bliver prisen altså: 596 kr.. Alternativt, hvis man køber via kickstarteren bliver det inklusive porto omkring 785 kr. så det er en ret stor besparelse.
Skriv hvis du vil være med. Eneste betingelse er at du bor i Københavnsområdet eller kan afhente i Hellerup eller Helsinge.
Alternativt, hvis du ikke bor i Københavnsområdet eller selv vil bestille via Philibert, så smid mig lige en PM, da jeg kan give dig en invite, der giver dig en 5 euro rabatkupon - og mig ligeså efter du har lavet en bestilling.
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Re: Samkøb af Vinhos special edition kickstarter
Tænker at jeg bestiller onsdag eftermiddag/aften, så inden da!Goblen wrote:Hvornår skal du senest have besked?
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
Det ser iøvrigt ud til at alle eller næsten alle stretch goals nås. 18 ud af de 20 stretch goals er allerede nået og nummer 19 nås med garanti også. Eneste spørgsmål er om nummer 20 nås.
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
Stretch-goal nr.19 er nu nået. Nu mangler kun nr.20. Ikke urealistisk at det kan nås... 

-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Som skrevet på PB er jeg på og pengene er overført vis Mobilpay! 

- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
Så er der bestilt 4 stk Vinhos Special Edition. En til mig, en til Joel, en til Allan, en til Mikkel. Jeg skriver til jer når spillene forhåbentlig kommer til september. Jeg tænker at det f.eks. kunne være cool at mødes og rent faktisk spille spillet, når vi nu alligevel skal finde en måde at overdrage spillene på, men nu må vi jo se om det kan hænge sammen for os og om der er stemning for det.
- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 27 times
Rigtig god ide!BlueSwan wrote: Jeg tænker at det f.eks. kunne være cool at mødes og rent faktisk spille spillet, når vi nu alligevel skal finde en måde at overdrage spillene på, men nu må vi jo se om det kan hænge sammen for os og om der er stemning for det.
-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Helt sikkert!Mikkel wrote:Rigtig god ide!BlueSwan wrote: Jeg tænker at det f.eks. kunne være cool at mødes og rent faktisk spille spillet, når vi nu alligevel skal finde en måde at overdrage spillene på, men nu må vi jo se om det kan hænge sammen for os og om der er stemning for det.