Diablo 3 Reaper of Souls
Re: Diablo 3 Reaper of Souls
Crusader char, ved dog ik noget om den da jeg spiller en wizard up for tiden..
Udover akt5 og den nye class, så er der også to andre nye typer content, bounties, og rifts. Bounties er "Små-quests" rundt omkring hvor du bl.a. optjener de shards/tokens du skal bruge for at åbne nephalem rifts, som er totalt randomiserede dungeons med tilfældige baner og tilfældige monstre, og så en boss.SmiteMeister wrote:HVad giver den dér reaper udvidelse ud over et akt mere? er loot 2.0 ikke den vigtigste forbedring af spillet?
- SmiteMeister
- 100+ indlæg
Jeg er begyndt at spille det på min ps3 og på en vens ps4 og konsolformatet klæder det spil mere end pc versionen.
-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang! - Location: Thorsager
Enig. Er begyndt på min Xbox One, og ganske overrasket over hvor godt det fungerer. Faktisk bedre end på PC synes jeg.JoelP wrote:Jeg er begyndt at spille det på min ps3 og på en vens ps4 og konsolformatet klæder det spil mere end pc versionen.
- SmiteMeister
- 100+ indlæg
Er der nogen herinde der har søgt om friend request med mig for nyligt?
Jeg har pludseligt 4 som jeg ikke umiddelbart genkender som vil være det.
Desuden blev min konto spærret for nogle uger siden pga "uautoriseret" eller "usædvanlig" aktivitet i diablo. Dvs en eller anden bot havde logget sig ind som mig og spammet guld-salg. Kan det være noget af det som gør jeg pludselig har mange friendrequests?
Jeg har pludseligt 4 som jeg ikke umiddelbart genkender som vil være det.
Desuden blev min konto spærret for nogle uger siden pga "uautoriseret" eller "usædvanlig" aktivitet i diablo. Dvs en eller anden bot havde logget sig ind som mig og spammet guld-salg. Kan det være noget af det som gør jeg pludselig har mange friendrequests?
-
- 1000+ indlæg
Nu faldt jeg så også i som en lille gave til mig selv. Folk kan adde AbuChris@gmail.com #2339 hvis man har lyst.
Har p.t. basket en Demon Hunter op på 70/19 og er nu gået igang med en Witch Doctor, nu hvor Blizzard deler ud af 100% xp bonus
Har p.t. basket en Demon Hunter op på 70/19 og er nu gået igang med en Witch Doctor, nu hvor Blizzard deler ud af 100% xp bonus

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Nogen tips til en nybegynder?
Jeg har tilføjet Myde og netsapiens på battlenet - user Taibi #2759.
Har spillet lidt Torchlight 2, men ikke D2. Har både D3 + RoS da jeg fik dem i julegave. Nu må det være på tide at komme igang med dem.
Har spillet lidt Torchlight 2, men ikke D2. Har både D3 + RoS da jeg fik dem i julegave. Nu må det være på tide at komme igang med dem.
Du må ikke tage det personligt hvis jeg ikke svarer - det har ligget stille lidt længeTaibi wrote:Nogen tips til en nybegynder?