Derudover vil jeg høre om der er nogen som har og gider forklare regler til Shadow of the Rift (altså Eclipse inkl. ROTA).
Spiller også gerne Kemet med expansion (har det heller ikke selv

Der er pt. to borde Forbidden Stars. Begge er sat til max. tre spillere, og begge er fyldte, så der skal være nogen der kan medbringe et tredje eksemplar for at det kan lade sig give sig.Jakob wrote:Jeg vil meget gerne spille Forbidden Stars i modul 1. (aldrig prøvet det)
Derudover vil jeg høre om der er nogen som har og gider forklare regler til Shadow of the Rift (altså Eclipse inkl. ROTA).
Hvis jeg ryger ud af 1830 (i Modul 4) før 22.30 - for det er jo nok ikke færdigt inden da - vil jeg gerne være med til AoI.Valby2500 wrote:Hej
Vil gerne have følgende spil tilføjet for at se om der er interesse for dem.
Troyes
Modul 1 (fredag kl 19 - 21) - 4 pladser forventet længde 2 timer, uden regelforklaring.
Fief 1492 - uden udvidelser men med udvidede tropper.
Modul 3 (lørdag kl 13-16) - 6 pladser. Regeloversigt skal være læst - https://boardgamegeek.com/filepage/1203 ... le-summary, uden de ligger på rygraden. Forventet længde 3 timer inkl. regelgennemgang af mig. Vil sætte en grænse på 2 timers spiltid.
Carson City (Big Box - med Guns & Gold bygninger og roller fra alle udvidelser)
Modul 4 (lørdag kl. 19-22) - 5 pladser. Forventet længde 3 timer inkl. regelforklaring af mig.
Age of Industry - USSR-kort
Modul 4 (lørdag 22:30 - 01:30) 5 pladser. Forventet længde 3 timer inkl. regelforklaring af mig.
Nippon
Modul 5 (søndag kl. 9-12 - 4 pladser. Forventet længde 3 timer inkl regelforklaring af mig.
Øv! Det bliver nok for besværligt at flytte det nu... Jeg ved ikke om det er muligt at presse et ekstra spil Indonesia ind i programmet... Det tager jo lidt tid at gennemføre. Og iøvrigt mangler vi jo også Food Chain Magnate i programmet...BlueSwan wrote: Av, ville gerne med på Indonesia, men er allerede booket i modul 1. Hvis du overvejer at flytte det til modul 3 er jeg på!
Bugge wrote:[...] Og Steen du må gerne oprette Byzantium (Warfrog/Martin Wallace) i modul 2 (lørdag formiddag) med plads til 4 personer. Foreløbige deltagere er Tigrillo og mig naturligvis. Dvs. der er to ledige pladser.
Søren
Ok det lyder spændende noget for mig. Flyt mig gerne fra fief igen!Jeppe wrote:Så skal der rulles terninger, dræbes drager og vi skal være en lille smule højrøstetDette er spillet, hvor du kun får point ved at angribe, så vi er ud over Risk syndromet, hvor der bare kan oprustes i al uendelighed. Spillet kan sættes til forskellige længder og hvis en fraktion får held i sprøjten, så kan det godt tage under 3 timer, men regn med, at det tager hele modulet.
Modul 3: (lørdag eftermiddag)
Conquest of Nerath : Jeppe, Jonezy, MartinK, ledig