Taibi wrote:
Vivi og jeg er frisk på Helvetia, Murano, The Voyages of Marco Polo og La Granja. Nogenlunde i den rækkefølge tror jeg.
Vi er dog booket ind fredag aften. Hvad med lørdag aften i modul 4?
Hej Nicolai,
Man har en plan til man laver en ny. Hvad siger i andre D.C. deltagere til 2 af disse 4 spil i Modul 4. Der vil i givet fald være en ledig plads. Hvis jeg selv skulle vælge, foreslår jeg Helvetia og La Granja.
Det giver så også mulighed for at flytte Saint Petersburg 2nd Ed. plus et til 5-mandsspil til Modul 1 (fredag aften), hvis du læser dette Lars.
Mvh,
Søren
Super - dem er vi med på.
Jeg tror Lars er optaget fredag, men I er vist begge fri i modul 3 lørdag...
Søren - I fald du gerne vil spille Indonesia må du gerne få min plads fredag - så går jeg på Troyes i stedet for.
Sir William wrote:Kender ikke Patchwork, men synes jeg hører meget positivt. Så jeg er frisk.
Du er tilføjet!
Patchwork-turnering udenfor modul: frouvne, Affenberg, Myde, APK, Tigrillo, Sir William [mange ledige pladser]
Det ser ud som om der bliver behov for mere end et eksemplar af spillet, så man må meget gerne notere, hvis man har mulighed for at medbringe et eksemplar! Tak!
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Frouvne wrote:Kunne der være interesse for hen over week-enden at lave en lille Patchwork-turnering? Alt efter hvor mange der er interesseret kan det enten være alle-mod-alle eller små puljer. Ideen er ikke at bruge et modul til det, men i stedet at afvikle spillene, når der er hul til det. Jeg er i øvrigt mega-dårlig til det, men syntes spillet er rigtig godt skruet sammen, så det er (for mig) udelukkende for at have en hyggelig lille turnering.
Frouvne wrote:Kunne der være interesse for hen over week-enden at lave en lille Patchwork-turnering? Alt efter hvor mange der er interesseret kan det enten være alle-mod-alle eller små puljer. Ideen er ikke at bruge et modul til det, men i stedet at afvikle spillene, når der er hul til det. Jeg er i øvrigt mega-dårlig til det, men syntes spillet er rigtig godt skruet sammen, så det er (for mig) udelukkende for at have en hyggelig lille turnering.
Skt. Petersburg i modul 1: Negativ, der skal jeg prøve Trickerion.
Patchwork turnering: Ja tak det lyder interessant.
Derudover tager jeg mindst 3 eksemplarer af Jumping Frog med, men da det tager 45 minutter at spiller er det ikke noget som jeg gider programsætte.
Jeg ved også at Jens (som er i Rom pt.) har tænkt sig at tage Counter Defense med, og det er for 8+ spillere (lige antal kræves), og tager 22-33 minutter (plus lidt regelforklaring).