Hvis der er nogen der er friske på et Stefan Feld spil i modul 2 eller 3 så kan I lige give besked. Jeg kan godt medbringe spillet, da jeg har de fleste af hans spil. Dog vil det være rart hvis der er en der vil stå for regelforklaringen, da jeg har andre spil jeg skal have læst op på til den weekend. Ellers overvejer jeg at hoppe på Concordia i modul 2. Men det er et underligt antal spillere der er lagt op til og 5 spillere tilmeldt dette allerede.
Jesper_Norris wrote:Ellers overvejer jeg at hoppe på Concordia i modul 2. Men det er et underligt antal spillere der er lagt op til og 5 spillere tilmeldt dette allerede.
"underligt antal" skyldes at der er to borde. Er der fem spillere, bliver det blot et enkelt bord. Er der en mere, bliver det to tre-mands spil osv... op til to borde med fem spillere ved hver.
Er der nogen, der har lyst til at være med i min forbryderbande og bruge lørdag formiddag på at bryde ind i en topsikret bygning fyldt med emsige vagter, laseralarmer, bevægelsessensorer, metaldetektorer mm?
Eller sagt på en anden måde: er der interesse for at spille Burgle Bros. i modul 2?
Maibritt wrote:Er der nogen, der har lyst til at være med i min forbryderbande og bruge lørdag formiddag på at bryde ind i en topsikret bygning fyldt med emsige vagter, laseralarmer, bevægelsessensorer, metaldetektorer mm?
Eller sagt på en anden måde: er der interesse for at spille Burgle Bros. i modul 2?
Jeg vil gerne prøve det, men kan ikke i modul 2. Kan du i modul 4 eller 5?
Maibritt wrote:Er der nogen, der har lyst til at være med i min forbryderbande og bruge lørdag formiddag på at bryde ind i en topsikret bygning fyldt med emsige vagter, laseralarmer, bevægelsessensorer, metaldetektorer mm?
Jeg vil gerne prøve det, men kan ikke i modul 2. Kan du i modul 4 eller 5?
Nogen der kunne være interreseret i Dynasties: Heirate & Herrsche i modul 5? Det er det nyeste spil fra Matthias Cramer, spiller 3-5, ~90 minutter +regelforklaring(evt. 2 spil eller et andet kort til mellemlangt spil efter Dynasties hvis der er tid til det). Jeg har et kopi af spillet i posten som jeg godt kunne tænke mig at få afprøvet.