Vi var kun 5 tilmeldte, men en ny kollega kom og spurgte om det var Ok hvis man ikke havde prøvet nogle spil før, og det var det selvfølgelig, så vi endte med at være 6 deltagere.
Medens vi ventede på de sidste 4 spillede Bo og jeg lige et spil Set, og som forventet vandt jeg overlegent, men jeg kunne dog mærke at Bo havde fanget ideen med spillet.
Da vi jo var 6 spillere, og flere af dem havde efterspurgt Ticket to Ride, fandt jeg Team Asia varianten frem, og forklarede regler til denne variant. Bo spillede sammen med Søren, jeg spillede sammen med Sarah, og Anja spillede sammen med den nye kollega Bente. Bo har altid haft en forkærlighed for at bygge tidligt, og når først en person begynder at bygge, så går der ofte panik i de andre, som så også begynder at bygger, osv. Det betød et der lynhurtigt blev lukket i den vestlige del af Asien, og jeg kunne fornemme at flere af spilleren havde billetter som formentligt ikke blev indløst, hvilket viste sig at holde stik, da alle hold havde en billet som gav minus. Da spillet stoppede, førte Bo og Søren med ret mange point, og fik også 10 point for længste rute. Men da der skulle tælles billetter op, hvad de kun gennemført 5 billetter, som dog alle var ret gode. Både mit hold og tøseholdet havde gennemført 7 billetter. Søren og Bo kunne næsten ikke få armene ned, for de lå på 133 point, mod tøsernes 125 point... Men så fik tøserne og mit hold jo de 10 point for flest indløste billetter. Vi var mindst 4 spillere som syntes at det var rigtig sjovt

Vi sluttede eftermiddagen af med at 5 af os spillede en gang Las Vegas, og jeg var ret sikker på at vinde, men blev slået af Anja med 30.000,-
Et godt arrangement som helst sikker skal gentages, og helst med lidt flere deltagere.
Om aftenen fik Eik, Michael og jeg spillet Cleopatra and the Society of Architects, som jeg nu har spillet i alt 7 gange. Jeg har hele tiden været lidt i tvivl om jeg kunne lide det eller ej. Der er efter min mening lidt for mange tilfældigheder med i spillet, og forskellen på hvor mange point man kan score er alt for stor. Desuden endte jeg endnu en gang med at blive fodret til krokodillerne da jeg havde brugt lidt for mange at de beskidte ressourcer, men når det er de eneste man får så er man jo nødt til at bruge dem.
Jens ankom lige som vi skulle til at gå i gang med et spil Citadels, hvor vi havde valgt at spille med alle de nye roller fra Dark City udvidelsen. Desværre er der flere at rollerne som er lidt tvetydige, ligesom de umiddelbart ikke passer helt fint med alle bygninger. Specifikt fandt vi at der var flere ting som skete "At the beginning of turn" eller "at the end of turn", uden at det er defineret hvilken af dem der sker først eller sidst. At jeg så har spillet det på nettet og slet ikke var i tvivl om hvordan rollerne fungere gav de andre ikke meget for når jeg ikke kunne vise det sort på hvidt.