På droppe Madeira (modul 2) samt Orleans (modul 5), da jeg er har overtaget Mydes plads i de to moduler. Jeg planlægger dog at få spillet alle ovennævnte spil mellem modulerne, og bibeholder samtidigt tilbuddet om introduktion til "The Gallerist", "Kanban" og "Nippon" for alle dem som endnu ikke har meldt sig til moduler.Michael_W wrote:Stony wrote:Jeg er ikke helt sikker på om dette er en forespøgsel til om der er nogen interesserede, eller om du vil have dem skrevet i skemaet. Hvis det sidste er tilfældet, må du gerne angive hvor mange der kan være med i hvert spil.Michael_W wrote:Til dem som er til de lidt tungere euros introducerer jeg gerne:
The gallerist; modul 1
Madeira; modul 2
Kanban; modul 3
Nippon; modul 4
Orleans; modul 5Ok, jeg prøver igen;
Modul 1: The Gallerist; Michael; (ledig); (ledig); (ledig)
Modul 2: Madeira; Michael; (ledig); (ledig); (ledig)
Modul 3: Kanban; Michael; (ledig); (ledig); (ledig)
Modul 4: Nippon; Michael; (ledig); (ledig); (ledig)
Modul 5: Orleans; Michael; (ledig); (ledig); (ledig)
Djengis Con - VII spilplanlægning
- Michael_W
- 25+ indlæg
- Favoritspil: EuroGames med dybde
Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

- Michael_W
- 25+ indlæg
- Favoritspil: EuroGames med dybde
Fantastisk, foreslår at vi slår hovederne sammen efter modulerne fredag el. lørdag aftenSir William wrote:Er også frisk på alle 5, gerne uden for modulerneMichael_W wrote:Er sikker på at vi nok skal finde tid mellem modulerne til et spil eller to;)BlueSwan wrote: Heavy euros! Me like! Hvis du havde været ude fra start af havde jeg været frisk på langt det meste her!

Allan skrev følgende, da han kom med forslaget:BlueSwan wrote:Er der nogen der har en plan for hvordan den Patchwork turnering skal forløbe?
Jeg tager i øvrigt også mit eksemplar med.Frouvne wrote:Kunne der være interesse for hen over week-enden at lave en lille Patchwork-turnering? Alt efter hvor mange der er interesseret kan det enten være alle-mod-alle eller små puljer. Ideen er ikke at bruge et modul til det, men i stedet at afvikle spillene, når der er hul til det. Jeg er i øvrigt mega-dårlig til det, men syntes spillet er rigtig godt skruet sammen, så det er (for mig) udelukkende for at have en hyggelig lille turnering.
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Ja gerne, om muligt!Michael_W wrote:Fantastisk, foreslår at vi slår hovederne sammen efter modulerne fredag el. lørdag aftenSir William wrote:Er også frisk på alle 5, gerne uden for modulerneMichael_W wrote: Er sikker på at vi nok skal finde tid mellem modulerne til et spil eller to;)
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Så håber jeg at jeg har fået alle opdateringer med. Jeg lukker for tilmeldingerne, da jeg snart printer listerne ud. Herfra må folk vente med at tilmelde sig, til vi er i Lerbjergcenteret, og så sker det på fysiske papirs-lister med blyant eller kuglepen. 

Sidst spillet:

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 917 times
Der er ikke en endelig plan for det - jeg vil gerne lige se om der er et par sidsteøjebliks tilmeldinger eller frafald i eftermiddag. Jeg tænker måske en cupturnering kan være lidt ærgerlig for dem, der måtte udgå i første runde, så jeg kunne forestille mig, at jeg ender med at lave nogle små puljer. Vinderne af disse kan så spille en cupturnering. Alternative modeller er meget velkomne.BlueSwan wrote:Er der nogen der har en plan for hvordan den Patchwork turnering skal forløbe?
P.t. ser deltagerlisten så vidt jeg kan se det således ud: Frouvne, Affenberg, APK, Tigrillo, Sir William, BlueSwan, Larsine, Jeppe, TerrifiedTuna og Vivi
frouvne, administrator

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Ovenpå jeres Patchwork turnering, måtte jeg lige smide denne på. Jeg tog et spil på iPad'en. Bare mod AI'en.
Nul huller. Så det kan lade sig gøre.

Nul huller. Så det kan lade sig gøre.

Sidst spillet:

- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.