Den Officielle Kurer Tråd
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Re: Den Officielle Kurer Tråd
Hej Nicolai,
Du kan jo spørge ham om Bagsværd er mere spiseligt for afhentning, så hvis det er det, og der ikke er andre tættere på der melder sig, så kan jeg godt tage spillene med til Københavnstrup.
Mvh,
Søren
Du kan jo spørge ham om Bagsværd er mere spiseligt for afhentning, så hvis det er det, og der ikke er andre tættere på der melder sig, så kan jeg godt tage spillene med til Københavnstrup.
Mvh,
Søren
Står og mangler en hånd til at få spil til "2100 Kbh Ø" og gerne et med tilbage. Jeg bor i Herning Vest-delen men har muligvis chance for at sende fra Silkeborg C .. Smider gerne håndøre og seje håndtegn efter en hjælsom sjæl 

- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Det ligner at jeg den 23 maj skal til Århus.
Hvis nogen skal have noget med kan jeg samle op/aflevere i Herlev, Hørsholm eller Vordingborg og tilsvarende aflevere/afhente i Århus N (vores Jyllandskontor).
Hvis nogen skal have noget med kan jeg samle op/aflevere i Herlev, Hørsholm eller Vordingborg og tilsvarende aflevere/afhente i Århus N (vores Jyllandskontor).
- VideoJakob
- 250+ indlæg
- Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Hej Jeg søger en der vil hjælpe med at bringe nogle spielbox magasiner fra København til Fredericia/Århus/Vissenbjerg(fyn). Er der nogle behjælpelige sjæle der har tid og lyst til det?
-
- 10+ indlæg
- Favoritspil: Dominion
Carcasonne
Magic the gathering - Location: Sorø
Hej videojakob
Har du snakket med goblen? Han skrev et indlæg i sidste uge
Har du snakket med goblen? Han skrev et indlæg i sidste uge

- VideoJakob
- 250+ indlæg
- Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Hej Eik,
nej ikke endnu, jeg har dog skrevet en privat besked til ham, netop fordi jeg så hans indlæg, så jeg håber på at høre fra ham på et tidspunkt
Men tak for henvisningen.
nej ikke endnu, jeg har dog skrevet en privat besked til ham, netop fordi jeg så hans indlæg, så jeg håber på at høre fra ham på et tidspunkt

-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Ellers arbejder jeg i Brønshøj i morgen og tirsdag, og mødes med Goblen Onsdag, hvis det er?
Han må dog nok heller lige selv, sige god for at tage dem med til Århus.
Han må dog nok heller lige selv, sige god for at tage dem med til Århus.

- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Skumle og jeg skal spille brætspil onsdag, så hvis jeg kan få det der, så tager jeg gerne med til Århus.
- VideoJakob
- 250+ indlæg
Goblen kan vi ikke tage den over sms eller pb? Jeg er ikke helt med på hvordan og hvorledes det fungerer. 

- Bugge
- 1000+ indlæg
Hej Forum,
Jeg søger en kurer, som kan have et spil med fra Odense til København. Er du der derude
På forhånd tak
Søren
Jeg søger en kurer, som kan have et spil med fra Odense til København. Er du der derude

På forhånd tak

Søren
For at støtte Bugge, så befinder spillet sig lige ved siden af motorvejen. Man skal ikke en gang ind i alt vejarbejdskaoset, som byen har gang i lige nu.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
- Goblen
- 1000+ indlæg
Som det ser ud nu skal jeg til Jylland d. 14 juni. Kører over Fyn.
Mit møde slutter omkring 11.30, og så skal jeg tilbage fra Århus. Så det skal kunne overleveres når jeg kommer forbi?
Kan ikke love noget da jeg er afhængig af mødet ikke bliver aflyst.
Mit møde slutter omkring 11.30, og så skal jeg tilbage fra Århus. Så det skal kunne overleveres når jeg kommer forbi?
Bugge wrote:Hej Forum,
Jeg søger en kurer, som kan have et spil med fra Odense til København. Er du der derude![]()
På forhånd tak![]()
Søren
-
- 250+ indlæg
Er du så flink at hente et spil hos Søren Bugge til mig? Det er ikke fordi det haster, men jeg ved vi alligevel har et par ting der skal byttes, så jeg tænker hvorfor ikke. Tak!Goblen wrote:Som det ser ud nu skal jeg til Jylland d. 14 juni. Kører over Fyn.
Bugge wrote:Hej Forum,
Jeg søger en kurer, som kan have et spil med fra Odense til København. Er du der derude![]()
På forhånd tak![]()
Søren
Jeg skulle sagtens kunne give det til dig der. Forudsat at der ikke pludselig dukker noget op som jeg bliver nødt til at bruge tid på.Goblen wrote:Som det ser ud nu skal jeg til Jylland d. 14 juni. Kører over Fyn.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
- Bugge
- 1000+ indlæg
Uforudsete ting sker, men skal vi ikke planlægge som om tingene går efter planenBACON! wrote:Jeg skulle sagtens kunne give det til dig der. Forudsat at der ikke pludselig dukker noget op som jeg bliver nødt til at bruge tid på.Goblen wrote:Som det ser ud nu skal jeg til Jylland d. 14 juni. Kører over Fyn.

Jeg er selvfølgelig taknemmelig for, hvis du Brian kan tage spillet fra Janeck med fra Odense på vejen hjem d.14/6. Så finder vi den næste dag du er i Herlev, så jeg kan komme forbi og hente det der.
Og så kan jeg tage Ringsted Michael's Afrika Korps med og aflevere det til dig samtidigt. Jeg kunne forestille mig, at i ses med jævne mellerum, sådan som han skriver sit indlæg.
Kan dette godkendes tager jeg fat i dig Janeck omkring betaling.
Mvh,
Søren