Jeg vil gerne takke dig Janeck (Bacon) for handelen, dig Brian for transport og kan oplyse dig Michael (Olsen) at dit Afrika Korps er parkeret ind til videre på Brian's kontor i Herlev
Bugge wrote:Jeg vil gerne takke dig Janeck (Bacon) for handelen, dig Brian for transport og kan oplyse dig Michael (Olsen) at dit Afrika Korps er parkeret ind til videre på Brian's kontor i Herlev
Super Bugge, tak for info. Dejligt at du er lige så tålmodig som jeg er, nu det er et halvt år siden jeg købte det : - )
Lige nu (og det kan ændre sig) skal jeg til Århus d. 21 september. Herlev og Køng/Vordingborg kan være afleveringssteder, og vi har kontor ude på Tangen i Århus så der kan jeg også afhente/bringe til.
Jeg har købt et spil i der befinder sig i Valby (kan evt. medbringes på job i Kødbyen). Er der nogen der har mulighed for at afhente og tage med til Djengis Con? Manden hedder Simon Andersen og jeg kan se på Facebook at Bugge er ven med ham.
Jeg har købt et spil i der befinder sig i Valby (kan evt. medbringes på job i Kødbyen). Er der nogen der har mulighed for at afhente og tage med til Djengis Con? Manden hedder Simon Andersen og jeg kan se på Facebook at Bugge er ven med ham.
Tak.
Det skulle nok kunne lade sig gøre til DC, men det er helt i april/maj?
Tak.
Tak - jeg har fået Bugge til at afhente, da han selv har spil han skal hente samme sted.
Vi har spil nok til at holde os med selskab til næste DC...
Tak.
Hej Brian,
Som sædvanlig pænt af dig
Jeg skal dog forbi Simon på søndag (lige før Consim ), og har aftalt med Nicolai, at jeg tager hans spil med der, så der bliver ikke behov for din hjælp denne gang.
Er der nogen, der kommer forbi Farum af og til, som vil bistå mig med at få Secrets of the Lost Tomb tættere på Århus. Jeg kører jævnligt fra Århus mod grænsen, så den behøver ikke ende i Århus. Alt til venstre for Storebæltsbroen er fint for mig, og hvis der er nogen, der hellere vil poste den, vil jeg gerne betale fragt og kasse samt en flaske vin for besværet. Håber at høre fra en hjælpsom sjæl.