Fedt, jeg reserverer dem. Send en pb så aftaler vi nærmere.AndersC wrote:Hej,
Jeg vil gerne købe Concept og Russian Railroads
Mvh. Anders
S: Diverse spil. Frederiksberg. OPDATERET!
-
- 10+ indlæg
- Favoritspil: Kemet, Alien Frontiers, Puerto Rico, Imperial Settlers
Re: S: Diverse spil. Frederiksberg
-
- 10+ indlæg
Re: S: Diverse spil. Frederiksberg
deal! send pb for nærmere aftale. vhMr.OD wrote:150kr for zooloretto hvis jeg afhenter på mandag?
-
- 25+ indlæg
- Been thanked: 1 time
Re: S: Diverse spil. Frederiksberg. NEDSAT!
Jeg kunne måske være interesseret i Dixit og Castles of Mad King Ludwig. Er det dansk eller engelsk version?
Mvh.
Thomas
Mvh.
Thomas
-
- 10+ indlæg
De er begge på engelsk. Dixit er nu reserveret.magicirving wrote:Jeg kunne måske være interesseret i Dixit og Castles of Mad King Ludwig. Er det dansk eller engelsk version?
Mvh.
Thomas
-
- 50+ indlæg
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Hej Henrik,
Hvis du kan vente et par uger vil jeg gerne købe 6 Nimmt til 25 kr.
Mvh,
Søren
Mvh,
Søren
-
- 25+ indlæg
Jeg meldte tidligere min interesse for næsten to uger siden og spurgte indtil Dixit og Castle of King Ludwig, men andre fik lov at nappe dem, mens jeg afventede svar. Er der sket noget skred i salget til de andre, eller hvor længe kommer de til at stå som reserverede?
-
- 10+ indlæg
Du skrev at du "måske kunne være interesseret i" spillene, og spurgte til sprogversioner. jeg svarede dig og hørte ikke mere. derfor har jeg solgt til andre som ville købe med det samme. det må være fair, ikke?magicirving wrote:Jeg meldte tidligere min interesse for næsten to uger siden og spurgte indtil Dixit og Castle of King Ludwig, men andre fik lov at nappe dem, mens jeg afventede svar. Er der sket noget skred i salget til de andre, eller hvor længe kommer de til at stå som reserverede?
-
- 10+ indlæg
den er god. jeg sætter det som reserveretBugge wrote:Hej Henrik,
Mvh,
Søren
-
- 25+ indlæg
Jo, det er skam helt fair. Jeg formulerede mig tilsyneladende ikke skarpt nok, og da spillet jeg spurgte til derfor allerede var solgt til anden side, da jeg fik svar, gav det jo ikke mening at byde ind på spillene. Selvfølgelig er en hurtig handel bedre end et "måske", selvom jeg blot ville have afklaret sprogversion før et bud. Jeg synes nemlig selv det er dårlig stil at skynde sig at byde på noget foran en masse andre og så efterfølgende trække i land. Men skidt pyt. Det var der ikke noget at gøre ved. Mit opfølgende spørgsmål nu var blot om handlerne ikke var blevet til noget alligevel, nu hvor de spil som var købt "med det samme" har stået som "reserveret"i næsten to uger?henned wrote:Du skrev at du "måske kunne være interesseret i" spillene, og spurgte til sprogversioner. jeg svarede dig og hørte ikke mere. derfor har jeg solgt til andre som ville købe med det samme. det må være fair, ikke?magicirving wrote:Jeg meldte tidligere min interesse for næsten to uger siden og spurgte indtil Dixit og Castle of King Ludwig, men andre fik lov at nappe dem, mens jeg afventede svar. Er der sket noget skred i salget til de andre, eller hvor længe kommer de til at stå som reserverede?
-
- 10+ indlæg
Ja, det har været lidt besværligt at aftale et tidspunkt hvorpå spillene kunne afhentes/købes, derfor står de stadig som reserveret. Men de skulle gerne blive hentet i løbet af denne uge, ellers vil jeg meget gerne vende tilbage til dig. vh henrikmagicirving wrote:Jo, det er skam helt fair. Jeg formulerede mig tilsyneladende ikke skarpt nok, og da spillet jeg spurgte til derfor allerede var solgt til anden side, da jeg fik svar, gav det jo ikke mening at byde ind på spillene. Selvfølgelig er en hurtig handel bedre end et "måske", selvom jeg blot ville have afklaret sprogversion før et bud. Jeg synes nemlig selv det er dårlig stil at skynde sig at byde på noget foran en masse andre og så efterfølgende trække i land. Men skidt pyt. Det var der ikke noget at gøre ved. Mit opfølgende spørgsmål nu var blot om handlerne ikke var blevet til noget alligevel, nu hvor de spil som var købt "med det samme" har stået som "reserveret"i næsten to uger?henned wrote:Du skrev at du "måske kunne være interesseret i" spillene, og spurgte til sprogversioner. jeg svarede dig og hørte ikke mere. derfor har jeg solgt til andre som ville købe med det samme. det må være fair, ikke?magicirving wrote:Jeg meldte tidligere min interesse for næsten to uger siden og spurgte indtil Dixit og Castle of King Ludwig, men andre fik lov at nappe dem, mens jeg afventede svar. Er der sket noget skred i salget til de andre, eller hvor længe kommer de til at stå som reserverede?
-
- 25+ indlæg
Bare helt ok!henned wrote:Ja, det har været lidt besværligt at aftale et tidspunkt hvorpå spillene kunne afhentes/købes, derfor står de stadig som reserveret. Men de skulle gerne blive hentet i løbet af denne uge, ellers vil jeg meget gerne vende tilbage til dig. vh henrikmagicirving wrote:Jo, det er skam helt fair. Jeg formulerede mig tilsyneladende ikke skarpt nok, og da spillet jeg spurgte til derfor allerede var solgt til anden side, da jeg fik svar, gav det jo ikke mening at byde ind på spillene. Selvfølgelig er en hurtig handel bedre end et "måske", selvom jeg blot ville have afklaret sprogversion før et bud. Jeg synes nemlig selv det er dårlig stil at skynde sig at byde på noget foran en masse andre og så efterfølgende trække i land. Men skidt pyt. Det var der ikke noget at gøre ved. Mit opfølgende spørgsmål nu var blot om handlerne ikke var blevet til noget alligevel, nu hvor de spil som var købt "med det samme" har stået som "reserveret"i næsten to uger?henned wrote:
Du skrev at du "måske kunne være interesseret i" spillene, og spurgte til sprogversioner. jeg svarede dig og hørte ikke mere. derfor har jeg solgt til andre som ville købe med det samme. det må være fair, ikke?
Last bumped by henned on Mon Oct 24, 2016 5:46 pm.