Jeg er helt ny i brætspilsuniverset og mangler derfor en del spil, men har fundet frem til nogle stykker, jeg tænker kunne være de første vi prøver herhjemme. Jeg har oprettet en købstråd også, men hvis der er en eller flere venlige sjæle som sidder inde med et af disse spil, er vi meget interesseret i at låne det, og prøve og se om det er et vi gerne vil investere i.
Hej Jesper
Velkommen til! Hvis ikke du er klar over det, kan man låne en masse forskellige spil på biblioteket. Hvis du går på bibliotek.dk, kan du bestille rigtig mange spil hjem til et bibliotek i nærheden af dig og låne dem i en måneds tid. De har selvfølgelig ikke de helt nyeste, men det er også ofte ligemeget, syntes jeg... Jeg har laven en meget hurtig søgning du kan følge nedenfor. Spilsøgning på biblioteket
jeg kunne virkeligt godt tænke mig at låne REX final Days of an Empire. Det ser ud som om at spillet ville passe vores gruppe rigtigt godt, men vi er åbenbart en vægelsindet flok for vi kan ikke rigtigt gennemskue hvilke spil der falder i god jord før vi har spillet dem et par gange så hvis nogen har en udgave de gerne vil låne ud vil jeg mægtigt gerne prøve det.
Hvis du har en kopi du er ved at sælge er jeg ret sikker på at du kan garantere et salg hvis du låner spillet ud først...
LotR kan jeg godt hjælpe med Bor i Tårnby ca 2 km fra Ørestad.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Har bestilt Spirit Island fra Vengeful og der er en chance for det kommer hjem til maj. Skal bruge det på en heldagsevent jeg har d. 19 maj, så hvis det ikke når at komme hjem kan jeg så låne en kopi fra en på Sjælland?
Goblen wrote:Har bestilt Spirit Island fra Vengeful og der er en chance for det kommer hjem til maj. Skal bruge det på en heldagsevent jeg har d. 19 maj, så hvis det ikke når at komme hjem kan jeg så låne en kopi fra en på Sjælland?
Jeg har en kopi med udvidelsen, kan nemt fjernes hvis det ønskes. Det er kun tre decks man skal fjerne kort fra, spillet befinder sig i Gundsømagle, nord for Roskilde.
Goblen wrote:Har bestilt Spirit Island fra Vengeful og der er en chance for det kommer hjem til maj. Skal bruge det på en heldagsevent jeg har d. 19 maj, så hvis det ikke når at komme hjem kan jeg så låne en kopi fra en på Sjælland?
Jeg har en kopi med udvidelsen, kan nemt fjernes hvis det ønskes. Det er kun tre decks man skal fjerne kort fra, spillet befinder sig i Gundsømagle, nord for Roskilde.
Fedt! Mange tak. Skriver lige til Vengeful om leverance. Vender tilbage så hurtigt jeg kan.
Hejsa,
Da dette spil nærmest er en umulighed at købe for menneskepenge eller opdrive, vil jeg høre om der er en i eller omkring København, som vil låne dette spil ud:
Napoleon’s Triumph