Gæt kortspillet
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Re: Gæt kortspillet
Jeg synes, jeg har spillet et spil, hvor planetkortet indgik, men det har tydeligvis ikke gjort det store indtryk! Kan det evt. være Eminent Domain, eller noget?
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 632 times
- Been thanked: 917 times
Det var også et ganske lille spil ... men dog bedre end gennemsnittet af mikro-spil, hvis man spørger mig: Eminent Domain Microcosm.Jens_Hoppe wrote:Jeg synes, jeg har spillet et spil, hvor planetkortet indgik, men det har tydeligvis ikke gjort det store indtryk! Kan det evt. være Eminent Domain, eller noget?
... det er det! Der er dog to versioner, der adskiller sig lidt fra hinanden - også grafisk - og dette kort er fra: Archaeology the New Expedition.Stony wrote:Anden række , femte kort : Archeology the Card game.
frouvne, administrator

- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 27 times
Det ejer jeg, så det er det desværre ikke detNeumann wrote:Tiny Epic Galaxies ?Frouvne wrote:Er der nogen, der kan genkende fjerde kort i første række

Mit bud er det er fra Eminent Domian

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 632 times
- Been thanked: 917 times
JoelP wrote:3. Kort i række 2: Sylvion

frouvne, administrator