Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Has thanked: 17 times
Been thanked: 4 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by APK »

Endelig kom UPS-manden med mit 2nd wave Mech vs Minions!
Perfekt timing! Nu bliver lørdag aften endnu bedre... :-)
/APK
Image
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 546 times
Been thanked: 332 times

Post by Jonezy »

APK wrote:Endelig kom UPS-manden med mit 2nd wave Mech vs Minions!
Dang! Hvis man spiller Mechs vs. Minions juleaften i din familie, så vil jeg sgu meldes ind...:D
Image
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Has thanked: 4 times
Been thanked: 27 times

Post by Mikkel »

Jonezy wrote:
APK wrote:Endelig kom UPS-manden med mit 2nd wave Mech vs Minions!
Dang! Hvis man spiller Mechs vs. Minions juleaften i din familie, så vil jeg sgu meldes ind...:D
Også mig! Jeg vil også adopteres. Jeg er rar og renlig, og kan godt lide at spille brætspil.
Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 715 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

Har også fået M&M i dag - chancen for at spille det juleaften er dog nok et godt stykke under gulvbrædderne ;)
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.

Post by BlueSwan »

For nogle dage siden fik jeg langt om længe min pakke med genoptrykket af Indonesia, Arkwright (Second edition) og YINSH. Var ellers så småt ved at komme i bund med de spil fra hylden jeg endnu ikke har fået spillet, men nu hedder listen:

Indonesia
Arkwright
Vinhos
Star Wars Imperial Assault
Navajo Wars
Bohnanza
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Been thanked: 45 times

Post by Goblen »

Mechs vs. minions ramte også min "postkasse". Det er fandme flot.

Kommer ikke til at spille det juleaften, men regner med en af juledagene bringer det på bordet.
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Been thanked: 4 times

Post by APK »

Ha-ha!
Kan nok desværre ikke regne med at spille M vs. M lørdag aften. Glæder mig bare i første omgang til at åbne det... Hvilket også tilsyneladende er en oplevelse i sig selv...
Og lørdag aften bliver endnu bedre, fordi Julemanden, inden han vidste at M vs. M nåede frem i tide, sørgede for en anden firkantet, hård gave under træet (Terraforming Mars).
Har jeg hørt... :-)

Men derudover skal I være velkomne - familien kan altid bruge flere brætspillende medlemmer...
/APK
Image
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare

Post by Goblen »

Endnu engang med i Secret Santa programmet på Boardgamegeek, og i år lå Twilight Struggle i pakken. Det glæder jeg mig afsindigt meget til at prøve :-) FEDT.
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.

Post by Jonezy »

Så kom der lidt til gateway/filler afdelingen juleaften. I pakkerne dukkede Cottage Garden, Dream Home og Honshu nemlig op. :)
Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

I år fik jeg kun en enkelt spilgave og den var primært lavet af træ, nemlig Flick 'em Up! i den fede træudgave. Jeg har spillet med begge udgaver, og selvom jeg ikke synes der er forskel på at spille med de to udgaver, synes jeg alligevel er selve kasser og følelsen af brikkerne er federe med træudgaven.

Larna fik Karuba, og min svoger fik Memoir '44: Pacific Theater, Memoir '44: Breakthrough, Ticket to Ride: Nederland, Ticket to Ride: United Kingdom og Las Vegas.
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 715 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

Neolithic: Advanced Cultures landede fra SmallBox Games.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Goblen »

Fik mit Villages of Valeria som jeg backede på KS i dag.
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Jonezy »

Goblen wrote:Fik mit Villages of Valeria som jeg backede på KS i dag.
Så burde Carstens og min også dukke op snart! :) Fik du en shipping mail eller kom den bare...?
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 634 times
Been thanked: 927 times

Post by Frouvne »

Op til jul modtog jeg mit eksemplar af Trick of the Rails. Og det var godt set i lyset af, at jeg ikke var blandt de heldige (artige?), der modtog brætspilspakker i år. Det gjorde til gengæld Helle, der fik Pandemic Iberia og Severin, der modtog A Game of Thrones: Hand of the King og The Lord of the Rings: Journey to Mordor.
frouvne, administrator

Image
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Goblen »

Jonezy wrote:
Goblen wrote:Fik mit Villages of Valeria som jeg backede på KS i dag.
Så burde Carstens og min også dukke op snart! :) Fik du en shipping mail eller kom den bare...?
Det kom bare. Jeg har gennem hele forløbet fået mails om status, og Happyshops der sender det skrev d. 21 december at nu var det på vej. Ved ikke om I har fået en lignende?
Mail:

Your order number 1147142 has been shipped and you should receive it within the next few days.

Ihre Bestellung wurde als Warensendung verschickt. Die Laufzeit kann bis zu 10 Werktagen betragen. Normalerweise sind Warensendungen aber auch innerhalb von 3-4 Werktagen beim Empfänger.

The following items are included in the shipment:
1 x Villages of Valeria (Standard KS Box) (1019422)

We thank you for your order, and hope your enjoy it.

Your Happyshops-Team

PS: Please recommend us to your friends! ;)
Post Reply