Jeg har i hvert fald ikke forbudt det. Det gør du bare. Selv om jeg har meget svært ved at se idéen med det, andet end at forære andre svar. Den eneste situation jeg kan se det ville give mening, er hvis du er foran, og du gerne ser at alle de resterende svar bliver taget af en mængde folk, så ingen af dem kan indhente dig.Drix wrote:Men er det lovligt? Og ja...PB kan bruges...men folk rammer jo et større publikum med en post i tråden...så kan det jo være at brugeren kan bruge det til at danne titler ...(altså være TAKTISK)
God fornøjelse. Jeg tvivler på at du kan komme foran, for der er nogle hårde nysere imellem modstanderne.
Jeg har ikke tænkt mig at gøre noget ved det, for hvis det er det folk ønsker at gøre, så kan jeg ikke forhindre det. Kun besværliggøre det.
Hvem siger der starter en titel der? Og hvis der gjorde, hvem siger så at det går mod øst? Jeg har kun angivet at alle felter indgår i en spiltitel. Det kan f.eks. være som det sidste bogstav.Drix wrote:Aha...så vil jeg glæde mig til at se titlen, der starter i D4 - Ø.
Resten har stoffer allerede fint forklaret med sit eksempel.