S: Oprydning, alt godt fra hylderne (opdatering 20/8) Nye titler
- Gregaria
- 100+ indlæg
- Been thanked: 1 time
Re: S: Oprydning, alt godt fra hylderne (update 13/1)
Kentholomew har trukket sit bud tilbage med en meget høflig besked, så no hard feelings og vi klør på.
Har forkastet den nostalgiske tilknytning og sat Warhammer Quest på listen, samt et par udvidelser til BattleLore 2nd ed.
Har forkastet den nostalgiske tilknytning og sat Warhammer Quest på listen, samt et par udvidelser til BattleLore 2nd ed.
- LuluChia
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Gloomhaven, Eldritch Horror, Pandemic Legacy
Jeg vil gerne købe Takenoko
Spil jeg ejer, ønsker og generelt vil prøve: https://boardgamegeek.com/collection/user/LuluChia
Sidst spillet:

Sidst spillet:
Jeg snupper dine udv til Battle Lore 2nd og Camel up
- Gregaria
- 100+ indlæg
Re: S: Oprydning, alt godt fra hylderne (update 19/1)
Mængderabatten er genindført, indtil videre:
2 spil => 5%
3 spil => 10%
4+ spil => 15%
2 spil => 5%
3 spil => 10%
4+ spil => 15%
Re: S: Oprydning, alt godt fra hylderne (update 19/1) *mængderabat*
Vil gerne købe Haru Ichiban (træudgaven).
Kan vi aftale noget overlevering i København (fx. via Bastarden)?
Kan vi aftale noget overlevering i København (fx. via Bastarden)?
- Gregaria
- 100+ indlæg
Re: S: Oprydning, alt godt fra hylderne (update 19/1) *mængderabat*
Så har mængderabatten fået et løft, og Warhammer Quest blev solgt.
-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 2 times
Re: S: Oprydning, alt godt fra hylderne (update 1/2) *mængderabat boost*
Hejsa,
Jeg tror jeg er på et par spil hvis jeg kan reservere et par af dem et par timer, til jeg lige har set listen ordentligt igennem?
The Witcher
Prodigals club
The Village
Jeg tror jeg er på et par spil hvis jeg kan reservere et par af dem et par timer, til jeg lige har set listen ordentligt igennem?

The Witcher
Prodigals club
The Village
- Gregaria
- 100+ indlæg
Re: S: Oprydning, alt godt fra hylderne (update 2/4) *Anachrony og Fury of Dracula*
3/4: Så er der kommet et par nyere titler på listen.
- Gregaria
- 100+ indlæg
Re: S: Oprydning, alt godt fra hylderne (update 5/4) *mængderabat fordoblet v. afhentning*
5/4: Så skal de ud af vagten: mængderabatten er fordoblet ved afhentning.
-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Re: S: Oprydning, alt godt fra hylderne (update 5/4) *mængderabat fordoblet v. afhentning*
Tager gerne:
'Race for the Galaxy inkl. de tre første udvidelser [1, 2, 3] alle kort i pennysleeves men stadig vel brugt (200+) - 250
Space Hulk: Third Edition fem space marines delvist malet (~10%), alle figurer i custom foam matrix i spilæsken, resten af komponenterne indeholdt i to separate æsker fra Brood War og Race for the Galaxy (3) - 300
Citadels (Ohne Furcht und Adel) i tysk udgave, signed af designeren til mit navn, givetvist mest en kuriositet (0) - 100
Village Finsk udgave (regler er smidt ud) med printede engelske regler, bemærk der ingen tekst er på komponenter, kun i reglerne. Kun punchet og sorteret (0) - 200
'Race for the Galaxy inkl. de tre første udvidelser [1, 2, 3] alle kort i pennysleeves men stadig vel brugt (200+) - 250
Space Hulk: Third Edition fem space marines delvist malet (~10%), alle figurer i custom foam matrix i spilæsken, resten af komponenterne indeholdt i to separate æsker fra Brood War og Race for the Galaxy (3) - 300
Citadels (Ohne Furcht und Adel) i tysk udgave, signed af designeren til mit navn, givetvist mest en kuriositet (0) - 100
Village Finsk udgave (regler er smidt ud) med printede engelske regler, bemærk der ingen tekst er på komponenter, kun i reglerne. Kun punchet og sorteret (0) - 200
- Gregaria
- 100+ indlæg
PM sendt.
Skumle wrote:Tager gerne:
- Gregaria
- 100+ indlæg
Re: S: Oprydning, alt godt fra hylderne (update 22/7) Dungeon Lords Happy Anniversary tilføjet
Så kom der et Dungeon Lords på listen.
- Parabellum
- 250+ indlæg
- Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
- Has thanked: 1 time
Re: S: Oprydning, alt godt fra hylderne (update 22/7) Dungeon Lords Happy Anniversary tilføjet
Så snupper jeg bare din Dungeon Lords
Skal sendes!

Skal sendes!
- Gregaria
- 100+ indlæg
Re: S: Oprydning, alt godt fra hylderne (update 19/8) En god stak tilføjet, priser justeret på andre titler
Så er der kommet en god stak nyheder på, samt et prisfald på de tilbageværende fra de gode, gamle dage.