(ALT UDSOLGT) Hollandsk Auktion : Earth Reborn, Clank!, Islebound m.m.
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Re: Hollandsk Auktion : Earth Reborn, Clank!, Islebound m.m.
Romolo O Remo, er det kun basisspillet?
- Parabellum
- 250+ indlæg
- Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Køber gerne Romolo og Princes of the Dragonthrone.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Så får prisen det sidste gok. Dem der ikke ryger, bliver sendt til Odense.
100,-
100,-
Sidst spillet:

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 716 times
- Been thanked: 839 times
Lad mig bare prøve Far Space.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Parabellum
- 250+ indlæg
- Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Lad os lukke auctionen, så du kan få det sendt, bare giv mig Grind med 

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Re: (ALT UDSOLGT) Hollandsk Auktion : Earth Reborn, Clank!, Islebound m.m.
Så er der lukket. Jeg kontakter jer hver især via PB. 

Sidst spillet:

- Stony
- 5000+ indlæg
Jeg regner ikke med at få tid til at sende spillene tirsdag eller onsdag. Så det må blive torsdag de sandsynligvis kommer afsted.
Sidst spillet:

- Stony
- 5000+ indlæg
Så fik jeg pakket, printet labels ud, og smutter om et blikøje afsted for at sende dem.
Taget i betragtning at jeg for nylig havde ryddet ud i papkasser mm. så havde jeg overraskende mange æsker når jeg lige kiggede rigtigt efter. Jeg har ikke brug for at købe emballage på posthuset. Og der er kun en enkelt forsendelse, hvor jeg måtte bruge en større æske, som jeg så klippede ned i en passende størrelse.
Taibi og lillefar's spil kunne gå afsted som breve uden omdeling. 50 kroner i porto
De øvrige - minus Parabellum - gik alle afsted som pakker uden omdeling til minimumsatsen på 60 kroner i forsendelse.
Parabellum slap ikke helt så billigt. Æsken sneg sig op på lige under 12 kg. 150 kroner i forsendelse. Men jeg fik det hele med.
Haanden viste sig at bo ikke så langt fra hvor jeg selv bor, så den afleverer jeg personligt ved lejlighed.
Folk må meget gerne betale for spil plus forsendelse på MobilePay : 26 71 39 71 (Steen Bang-Madsen)
Taget i betragtning at jeg for nylig havde ryddet ud i papkasser mm. så havde jeg overraskende mange æsker når jeg lige kiggede rigtigt efter. Jeg har ikke brug for at købe emballage på posthuset. Og der er kun en enkelt forsendelse, hvor jeg måtte bruge en større æske, som jeg så klippede ned i en passende størrelse.
Taibi og lillefar's spil kunne gå afsted som breve uden omdeling. 50 kroner i porto
De øvrige - minus Parabellum - gik alle afsted som pakker uden omdeling til minimumsatsen på 60 kroner i forsendelse.
Parabellum slap ikke helt så billigt. Æsken sneg sig op på lige under 12 kg. 150 kroner i forsendelse. Men jeg fik det hele med.
Haanden viste sig at bo ikke så langt fra hvor jeg selv bor, så den afleverer jeg personligt ved lejlighed.
Folk må meget gerne betale for spil plus forsendelse på MobilePay : 26 71 39 71 (Steen Bang-Madsen)
Sidst spillet: