Spil byttes eller sælges - København
Re: Spil sælges - København
Jeg snupper gerne castles of mad king ludwig så. Skriver en privat besked om lidt.
Jeg vil gerne købe Forbidden Island, Progress, Escape og stå i kø til Bottom og the 9th
-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Hej Anders. Hvis afhentning ikke haster vil jeg godt købe La Granja. Overfører gerne pengene med det samme.
Mvh
Allan
Mvh
Allan
ross wrote:Jeg vil gerne købe Forbidden Island, Progress, Escape og stå i kø til Bottom og the 9th
Hej ross
Bottom er desværre solgt, resten af spillene er dine. Vi kan aftale nærmere over Pb.
Hej AllanSkumle wrote:Hej Anders. Hvis afhentning ikke haster vil jeg godt købe La Granja. Overfører gerne pengene med det samme.
Mvh
Allan
Det haster ikke med afhentning. Sender Pb.
- VideoJakob
- 250+ indlæg
- Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Det heleVideoJakob wrote:Hvor meget skal jeg købe for at du er frisk på at sende?

Jeg kan godt lokkes en smut forbi posthuset, uanset mængden - hvad kan du bruge?
Hilsen Anders
- VideoJakob
- 250+ indlæg
- Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
- Jakob Juel
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Blood Bowl, X-Wing, RISK, Dixit, Arkham Horror m.fl.
Hej Jakob
Spillene er dine. Vi kan aftale nærmere over Pb.
Hilsen Anders
Spillene er dine. Vi kan aftale nærmere over Pb.
Hilsen Anders
Re: Spil sælges - København - Scythe..
Hej kan man lokke dig til at sende Pirate's Cove og Yspahan til Odense, hvis du stadig har dem til salg?
Og hvor meget vil det koste i det hele?

Det kan du godt
Lad os tage det over Pb.

DMP wrote:Hej kan man lokke dig til at sende Pirate's Cove og Yspahan til Odense, hvis du stadig har dem til salg?![]()
Hej,
Jeg kunne godt tænke mig Scythe, hvis du stadig har det? Kan komme forbi og hente det.
Jeg kunne godt tænke mig Scythe, hvis du stadig har det? Kan komme forbi og hente det.