1) Lige siden jeg startede i hobbyen for 5 år siden har jeg haft en idé om at jeg gerne ville prøve alle spillene på BGG’s top 100. Lige pt mangler jeg 19. De fleste af dem jeg mangler er ikke sådan lige at få prøvet så jeg sætter det mål at jeg kun må mangle 15 når året slutter. Det burde vel være opnåeligt, også selvom der hele tiden kommer nye titler til top 100.
2) Jeg skal have prøvet Star Wars: Rebellion. Det duer ikke at der er et spil i top 10 på BGG som jeg ikke har prøvet.
3) Jeg skal have malet figurerne fra grundspillet i Star Wars: Imperial Assault. Den er straks værre. Jeg er gået helt i stå med maling siden jeg færdiggjorde War Of The Ring for et lille års tid siden. Med en målrettet indsats burde det dog nok kunne lade sig gøre.
4) Jeg vil gerne have færdigspillet en fuld kampagne i Star Wars: Imperial Assault. Vi er egentlig godt på vej i en lokal Helsinge gruppe, meeeen vi spiller sjældent og det kan godt være lidt svært at få på bordet. Jeg har nok været lidt for hård ved dem (jeg spiller Imperiet).
5) Jeg skal have samlet mindst de fire indledende survivors og løven fra Kingdom Death: Monster. Har aldrig samlet figurer før og er lidt nervøs ved projektet.
6) Jeg skal have spillet følgende uspillede spil fra min samling:
- Mythic Battles: Pantheon
- Kingdom Death: Monster
- Millennium Blades
- Bohnanza
- Jaipur
7) Skal have malet en af de store figurer fra Blood Rage. Også et projekt jeg er lidt nervøs ved.

- Kingdom Builder
- Jaipur
- Castles Of Mad King Ludwig
- Splendor
- Africana