Jep - men kunne ikke huske hvad den hed. Troede jeg havde købt den almindelige.JoelP wrote:Rhino Hero i big box? Er det ikke bare Rhino Hero Super Battle?
Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Der kommer lidt titler ind i øjeblikket. Backede Isaribi for et stykke tid siden (EGG så KS kørte ikke så godt), og det er nu endeligt ankommet.
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 712 times
- Been thanked: 839 times
Så var det endelig min tur til at få mit eksemplar af Mythic Battles: Pantheon. Mums, det ser lækkert ud 

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Goblen
- 1000+ indlæg
Forsætter i fisketemaet. Hentede Nusfjord af Uwe Rosenberg hos Skumle i dag, da jeg havde det med på en af hans ordrer.
Det glæder jeg mig sgu meget til at få spillet - ser fantastisk ud.
Det glæder jeg mig sgu meget til at få spillet - ser fantastisk ud.
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Der kom et par nye spil i dag, så nu er der eventyr for alle pengene: Legacy of Dragonholt og Hunt for the Ring.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Hunt for the Ring ankom også her for nogle dage siden. Og igår dukkede et eksemplar af Mini Rails op, som jeg ser meget frem til at få prøvet.
frouvne, administrator

- Goblen
- 1000+ indlæg
Er startet på Legacy of Dragonholt, og det er et super godt historiespilJens_Hoppe wrote:Der kom et par nye spil i dag, så nu er der eventyr for alle pengene: Legacy of Dragonholt og Hunt for the Ring.

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 712 times
- Been thanked: 839 times
Min første CMON-Kickstarter kom i dag - Rising Sun. Jeg har været rigtig glad for Blood Rage, så jeg håber, at Eric Lang har leveret varen endnu en gang 

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
- Goblen
- 1000+ indlæg
Mit ankom også, og jeg glæder mig sindsygt til at få det på bordet. Tager det med til Grønnegade-arrangementet i morgen, så de kommer til at spille mit Rising Sun inden jeg selv gør.Gunness wrote:Min første CMON-Kickstarter kom i dag - Rising Sun. Jeg har været rigtig glad for Blood Rage, så jeg håber, at Eric Lang har leveret varen endnu en gang
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
I den forgangne uge dumpede først børnespillet Dr. Eureka ind ad døren og siden en pakke med Hardback, der også indeholdt en udvidelse til Paperback.
frouvne, administrator

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Engang for snart længe siden, noterede jeg mig at der var et Star Trek spil på vej, som jeg synes lød interessant: Star Trek: Ascendancy. Og så glemte jeg alt om det, indtil jeg for et par uger siden rendte på en udvidelse til spillet, og kom i tanke om det igen. Så fik jeg læst op på det og læste et par anmeldelser. Det endte med at jeg måtte bestille det, inklusive alle tre udvidelser. Det ankom den anden dag.
I de øvrige nyheder, så går det i øjeblikket ikke så godt for mit nytårsforsæt, som går på at få nedbragt mængden af uspillede spil.
I de øvrige nyheder, så går det i øjeblikket ikke så godt for mit nytårsforsæt, som går på at få nedbragt mængden af uspillede spil.

Sidst spillet:

-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Følgende er føjet til samlingen i denne uge:
Twilight Imperium Det er så voldsomt og skal prøves næste weekend med 6 personer, lidt intimerende men også spændende.
Shipyard Fedt spil som voksede på mig over de 3 gange vi spillede det i gruppen. Efter første spil var jeg ellers klar på at aldrig at spille det igen.
Caylus Grand daddy of Worker placements så må som minimum prøves når man er euro fan.
Fields of Arle Et BGG top 30'ish Uwe Rosenberg 2P only spil det må prøves.
Twilight Imperium Det er så voldsomt og skal prøves næste weekend med 6 personer, lidt intimerende men også spændende.
Shipyard Fedt spil som voksede på mig over de 3 gange vi spillede det i gruppen. Efter første spil var jeg ellers klar på at aldrig at spille det igen.
Caylus Grand daddy of Worker placements så må som minimum prøves når man er euro fan.
Fields of Arle Et BGG top 30'ish Uwe Rosenberg 2P only spil det må prøves.
- Goblen
- 1000+ indlæg
Fik Rise to Nobility i dag som jeg backede på KS. Dice worker placement med en masse dybde og anderledes artwork. Glæder jeg mig til at få på bordet 

- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Glæder mig til at høre om det. Har set flere være begejstret for at modtage det.Goblen wrote:Fik Rise to Nobility i dag som jeg backede på KS. Dice worker placement med en masse dybde og anderledes artwork. Glæder jeg mig til at få på bordet
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Modtog Conan: Book of Set i dag. Monolith prøver sig virkelig med en charmeoffensiv med denne gratis hardback til alle backere.
frouvne, administrator