Tak for sidst. Det var super hyggeligt. Selvom jeg ikke var i nærheden af sejren i nogen af spillene fejlede selskabet og arrangementet bestemt ikke noget. Håber at kunne deltage igen i en revance en anden god gang.
Mvh.
Thomas
Brætspil i Taastrup d. 22. Oktober.
-
- 25+ indlæg
- Been thanked: 1 time
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 917 times
Re: Brætspil i Taastrup d. 22. Oktober.
Er der nogen af jer, der spillede med her, der kunne tænke jer at gen-spille Sidereal Confluence på DjengisCon? Jeg syntes, det var rigtig interessant og syntes det kunne være sjovt at prøve med en blanding af spillere, der har prøvet det før og nogle for hvem det er nyt.
frouvne, administrator

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 837 times
Hmmm.... måske
Det kommer meget an på, hvad der ellers byder sig af muligheder. Det var interessant at prøve, men umiddelbart er det nok for langt i forhold til, at det ikke lige er min genre.
Men jeg håber da, at du får samlet en flok.

Men jeg håber da, at du får samlet en flok.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Som udgangspunkt regner jeg med at være spilleonkel i alle moduler, så jeg må nok melde pas. Men jeg medbringer gerne mit eksemplar.
Sidst spillet: