Djengis Con IX Spilleplan
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 330 times
Re: Djengis Con IX Spilleplan
Nyt til programmet med en ledig plads.
Modul 1: Tile-laying hygge: Jon (Jonezy), Tommy (zfire), Hanne, (Ledig)
Der bliver spillet spil som Capital, Citrus, Isle of Skye, Sanssouci eller hvad vi ellers aftaler.
Der bliver spillet spil som Capital, Citrus, Isle of Skye, Sanssouci eller hvad vi ellers aftaler.
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Den hopper Vivi gerne med på.Jonezy wrote:Nyt til programmet med en ledig plads.
Tak.
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Jeg melder mig gerne på følgende:
Modul 2 : Spilleonkler : Brian (Goblen) + Steen (Stony)
Terraforming Mars : Jens Hoppe, Keld (Cosworth), Stefan (Strato), Vivi, [ledig]
Modul 3 : Spilleonkler : Eivind (APK) + Steen (Stony)
Clank in Space : Mads Elsborg, Nader (Kashani), [ledig], [ledig]
-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Race for the Galaxy, Wiz-war, Bridge, Game of Thrones the Card Game, Lord of the Rings the card game, Arkham Horror the card game, Mage Knight, Time Stories
Jeg kan tage Spirit Island med og køre det i modul 2, 4 eller 5, hvis der er interesse.BlueSwan wrote:Vil meget gerne prøve følgende, hvis nogen sætter det op, da jeg ikke selv har nogen af dem:
Spirit Island
Også mange andre, men de fire har nok topprioritet, hvis det er muligt at få dem på bordet.
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Er gerne med på Spirit Island i modul 5chrismalene wrote:Jeg kan tage Spirit Island med og køre det i modul 2, 4 eller 5, hvis der er interesse.BlueSwan wrote:Vil meget gerne prøve følgende, hvis nogen sætter det op, da jeg ikke selv har nogen af dem:
Spirit Island
Også mange andre, men de fire har nok topprioritet, hvis det er muligt at få dem på bordet.

- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Også her.Goblen wrote:Er gerne med på Spirit Island i modul 5chrismalene wrote:Jeg kan tage Spirit Island med og køre det i modul 2, 4 eller 5, hvis der er interesse.BlueSwan wrote:Vil meget gerne prøve følgende, hvis nogen sætter det op, da jeg ikke selv har nogen af dem:
Spirit Island
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Jeg tager desværre nok hjem inden modul 4, så det kan ikke lade sig gøre...Frouvne wrote:Jeg er optaget i modul 3, men hopper gerne på, hvis spillet af uransalige årsager skulle finde vej til modul 4...Jens_Hoppe wrote:Modul 3: Hunt for the Ring; Jens_Hoppe, [ledig], [ledig], [ledig]

What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Der er desværre fyldt op. Men hvis I kan skaffe et ekstra eksemplar, kan det være det er muligt at introducere spillet for to borde i eet hug...? Det er en model jeg før har benyttet.AndersSN wrote:Jeg vil meget gerne spille Clank in Space i modul 3
Mvh. Anders

Sidst spillet:

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Sorry. Det går ikke så stærkt med at opdatere på arbejdsdage.Foppwin wrote:Modul 1 :
The Expanse Board Game : Allan (Frouvne), [ledig], [ledig], [ledig]
Modul 2 : Spilleonkler : Brian (Goblen) + Steen (Stony)
Rising Sun : Nader (Kashani), Christian, Mads, [ledig], [ledig]
Modul 3 : Spilleonkler : Eivind (APK) + Steen (Stony)
Clank in Space : Mads Elsborg, Nader (Kashani), [ledig], [ledig]
Modul 4 : Spilleonkler : Lars (larsine) + Steen (Stony)
Flamme Rouge Gran tour + udvidelse : Karsten Ulrik (zutcorp), Eivind (APK), Stefan (Strato), [ledig], [ledig]
Modul 5 : Spilleonkler : Mads Elsborg + Steen (Stony)
Roll Player (måske med Monsters & Minions) : Stefan (Strato), Jon (Jonezy), Karsten Ulrik (zutcorp), [ledig]
The Expanse : OK
Rising Sun : Fyldt op. Men jeg kan medbringe mit eget eksemplar, hvis der er stemning for et bord nummer to. Det kræver bare at der er en til at forklare regler, eller at den eksisterende regelforklarer accepterer at forklare for to borde.
Clank in Space : Fyldt op.
Flamme Rouge : OK
Roll Player : Fyldt op.
Sidst spillet:

- Stony
- 5000+ indlæg
Fyldt op.BlueSwan wrote:Hopper også på denne:
MODUL 3: Clank in Space : Mads Elsborg, Nader (Kashani), BlueSwan, [ledig]
VI KAN VIRKELIG GODT BRUGE ET EKSTRA EKSEMPLAR AF CLANK IN SPACE!

Sidst spillet:

- Stony
- 5000+ indlæg
Jeg tror jeg har fået det hele med til og med her. Brok jer, hvis I mener jeg tager fejl. 

Sidst spillet:

-
- 10+ indlæg
- Favoritspil: Blood Rage, Adrenaline, Zombicide - Black Plague, Firefly
Jeg kan introducere det for en gruppe mere i modul 5 hvor jeg er spilonkel hvis folk har lystStony wrote:Fyldt op.BlueSwan wrote:Hopper også på denne:
MODUL 3: Clank in Space : Mads Elsborg, Nader (Kashani), BlueSwan, [ledig]
VI KAN VIRKELIG GODT BRUGE ET EKSTRA EKSEMPLAR AF CLANK IN SPACE!
Jeg har Clank in Space og vil gerne tage det med. Skal bare bruge spillere og en til at forklare regler (endnu ikke åbnet)