Djengis Con IX Spilleplan
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Re: Djengis Con IX Spilleplan
Så er der fuldt bord i Lisboa! Jeg kan forstå på kendere at spillet kan være langt, så det er nok en god ide hvis alle på forhånd lige har set en regelvideo, så vi ikke er helt blanke. Jeg vil forsøge at sætte mig godt ind i det.
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Spillet er langt. Det er ikke regeltungt, men en action kan føre utroligt meget med sig og dette kan give lange sessions. Dog skal alle være på for man kan (muligvis) følge en persons action og dermed få ekstra benefits uden for ens egen tur. Det er et fantastisk spilBlueSwan wrote:Så er der fuldt bord i Lisboa! Jeg kan forstå på kendere at spillet kan være langt, så det er nok en god ide hvis alle på forhånd lige har set en regelvideo, så vi ikke er helt blanke. Jeg vil forsøge at sætte mig godt ind i det.

- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Det der kan bekymre en smule er om det overhovedet er realistisk at holde det fra kl.9 til 12. Måske man skulle forsøge at starte Lisboa kl.8.30 så man ikke risikerer at tidsplanen skrider?Goblen wrote:Spillet er langt. Det er ikke regeltungt, men en action kan føre utroligt meget med sig og dette kan give lange sessions. Dog skal alle være på for man kan (muligvis) følge en persons action og dermed få ekstra benefits uden for ens egen tur. Det er et fantastisk spilBlueSwan wrote:Så er der fuldt bord i Lisboa! Jeg kan forstå på kendere at spillet kan være langt, så det er nok en god ide hvis alle på forhånd lige har set en regelvideo, så vi ikke er helt blanke. Jeg vil forsøge at sætte mig godt ind i det.
Jeg tror i hvert fald at jeg vil sætte spillet op så det står helt klart kl.8.30.
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Skal jeg tage mit med?BlueSwan wrote:Det der kan bekymre en smule er om det overhovedet er realistisk at holde det fra kl.9 til 12. Måske man skulle forsøge at starte Lisboa kl.8.30 så man ikke risikerer at tidsplanen skrider?Goblen wrote:Spillet er langt. Det er ikke regeltungt, men en action kan føre utroligt meget med sig og dette kan give lange sessions. Dog skal alle være på for man kan (muligvis) følge en persons action og dermed få ekstra benefits uden for ens egen tur. Det er et fantastisk spilBlueSwan wrote:Så er der fuldt bord i Lisboa! Jeg kan forstå på kendere at spillet kan være langt, så det er nok en god ide hvis alle på forhånd lige har set en regelvideo, så vi ikke er helt blanke. Jeg vil forsøge at sætte mig godt ind i det.
Jeg tror i hvert fald at jeg vil sætte spillet op så det står helt klart kl.8.30.
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
Ja! Det vil være en fordel, da planen er at vi skal spille dit eksemplar!Goblen wrote:Skal jeg tage mit med?BlueSwan wrote:Det der kan bekymre en smule er om det overhovedet er realistisk at holde det fra kl.9 til 12. Måske man skulle forsøge at starte Lisboa kl.8.30 så man ikke risikerer at tidsplanen skrider?Goblen wrote:
Spillet er langt. Det er ikke regeltungt, men en action kan føre utroligt meget med sig og dette kan give lange sessions. Dog skal alle være på for man kan (muligvis) følge en persons action og dermed få ekstra benefits uden for ens egen tur. Det er et fantastisk spil

-
- 25+ indlæg
Vil gerne spille følgende spil:
Modul 1:
Das Motorsportsspiel
Modul 2:
Awkward Guests
Modul 1:
Das Motorsportsspiel
Modul 2:
Awkward Guests
- Michael
- Michael_W
- 25+ indlæg
- Favoritspil: EuroGames med dybde
Der mangler lidt flere spil i modul 5... Lad mig tilføje et lettere eurogame til at runde DC af;)
Calimala: [MichaelW]; [ledig]; [ledig]; [ledig]; [ledig]
Calimala: [MichaelW]; [ledig]; [ledig]; [ledig]; [ledig]

- BlueSwan
- 1000+ indlæg
Goblen behøver ikke at forklare regler til Lisboa alligevel. Vi ser alle regelvideoer og jeg regner med selv at få styr nok på reglerne til at vi ikke behøver hjælp! Men han skal stadig helst tage spillet med - ellers har vi ikke noget spil at spille. 

- BlueSwan
- 1000+ indlæg
Hermed en opfordring til at nogen af de nyere korte fillers som Azul og Santorini med som man kan spille mellem modulerne. Vil meget gerne prøve de to!
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 839 times
Jeg kan godt tage en af dem med - måske begge, alt efter plads 

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI