Lukket
- Gregaria
- 100+ indlæg
- Been thanked: 1 time
Re: Mange spil til salg - nye spil tilføjet
Kunne ikke helt se hvad Gloom of Kilforth endte med, men hvis det ikke blev solgt tager jeg det gerne. Har sendt en PM, ellers god fornøjelse til den første køber.
-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Race for the Galaxy, Wiz-war, Bridge, Game of Thrones the Card Game, Lord of the Rings the card game, Arkham Horror the card game, Mage Knight, Time Stories
Gloom of Kilforth er reserveret til Caniggia.Gregaria wrote:Kunne ikke helt se hvad Gloom of Kilforth endte med, men hvis det ikke blev solgt tager jeg det gerne. Har sendt en PM, ellers god fornøjelse til den første køber.
/Christian
Jeg tager gerne dit Agricola til forsendelse.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
God forretning. Jeg købte dit for 200kr...BACON! wrote:Jeg tager gerne dit Agricola til forsendelse.

Til gengæld var det for flere år siden, og jeg har haft fornøjelsen af det siden

-
- 250+ indlæg
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 4 times
Jeg køber gerne Concordia, når du kommer til Kbh næste gang!chrismalene wrote:Jeg kommer sjældent til København, og jeg kender ikke Københavns BrætspilsklubSnarfdk wrote:Jeg tror jeg springer Caylus over, men Earth Reborn vil jeg gerne snuppe. Kommer du tilfældigvis nogensinde til København? (Måske ligefrem i Københavns Brætspilsklub?). Hvis du vil vente til jeg skal til Kbh. reserverer jeg gerne Earth Reborn til dig.
/Christian
mvh
Eivind
/APK

-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Race for the Galaxy, Wiz-war, Bridge, Game of Thrones the Card Game, Lord of the Rings the card game, Arkham Horror the card game, Mage Knight, Time Stories
Det er en aftale - og ja, det er et godt køb, men jeg vil hellere at spillet bliver spillet end sygner på min hyldeBugge wrote:God forretning. Jeg købte dit for 200kr...BACON! wrote:Jeg tager gerne dit Agricola til forsendelse.![]()
Til gengæld var det for flere år siden, og jeg har haft fornøjelsen af det siden

-
- 50+ indlæg
Hej Eivind,APK wrote:Jeg køber gerne Concordia, når du kommer til Kbh næste gang!chrismalene wrote:Jeg kommer sjældent til København, og jeg kender ikke Københavns BrætspilsklubSnarfdk wrote:Jeg tror jeg springer Caylus over, men Earth Reborn vil jeg gerne snuppe. Kommer du tilfældigvis nogensinde til København? (Måske ligefrem i Københavns Brætspilsklub?). Hvis du vil vente til jeg skal til Kbh. reserverer jeg gerne Earth Reborn til dig.
/Christian
mvh
Eivind
Jeg reserverer det til dig. Jeg vil prøve at lave en aftale på Bastard Cafe inden for den nærmeste måned - så kan du forhåbentlig hente der.
Vh.
Christian
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Hej Christian & Eivind,chrismalene wrote:Hej Eivind,APK wrote:Jeg køber gerne Concordia, når du kommer til Kbh næste gang!chrismalene wrote:
Jeg kommer sjældent til København, og jeg kender ikke Københavns Brætspilsklub. Hvis du vil vente til jeg skal til Kbh. reserverer jeg gerne Earth Reborn til dig.
/Christian
mvh
Eivind
Jeg reserverer det til dig. Jeg vil prøve at lave en aftale på Bastard Cafe inden for den nærmeste måned - så kan du forhåbentlig hente der.
Vh.
Christian
Jeg henter mine spil i Hillerød d.11/5 og kommer tilbage til Storkøbnhavn med dem d.13/5. Jeg kan tage dit Concordia med, hvis du ønsker det.
Mvh,
Søren
Så er det da blevet brugtBugge wrote:God forretning. Jeg købte dit for 200kr...BACON! wrote:Jeg tager gerne dit Agricola til forsendelse.![]()

I virkeligheden hedder jeg Janeck.
-
-
- 250+ indlæg
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 4 times
Hej Søren,Bugge wrote:Hej Christian & Eivind,chrismalene wrote:Hej Eivind,APK wrote:
Jeg køber gerne Concordia, når du kommer til Kbh næste gang!
mvh
Eivind
Vh.
Christian
Jeg henter mine spil i Hillerød d.11/5 og kommer tilbage til Storkøbnhavn med dem d.13/5. Jeg kan tage dit Concordia med, hvis du ønsker det.
Mvh,
Søren
Du må meget gerne tage mit Concordia med!
Kan jeg betale dig på mobilepay, Christian?
mvh
Eivind
/APK

-
- 50+ indlæg
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 711 times
- Been thanked: 839 times
Re: Mange spil til salg - Mythic Battles Pantheon tilføjet
Følger der noget med til MBP, eller er det "kun" grundspil + Pandora's Box?
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI