Det kom jeg også til...Jens_Hoppe wrote:Inspireret af Kennerspiel des Jahres-nomineringen, har jeg bestilt et eksemplar af Ganz schön clever. Forhåbentlig er det sjovt!

Det kom jeg også til...Jens_Hoppe wrote:Inspireret af Kennerspiel des Jahres-nomineringen, har jeg bestilt et eksemplar af Ganz schön clever. Forhåbentlig er det sjovt!
Det spil synes jeg er helt vildt fantastisk. Temaet og spillet er bare godt... Og jeg får ikke spillet det nok.Gunness wrote:The Grizzled, købt på FB.
Frouvne wrote:Det kom jeg også til...Jens_Hoppe wrote:Inspireret af Kennerspiel des Jahres-nomineringen, har jeg bestilt et eksemplar af Ganz schön clever. Forhåbentlig er det sjovt!![]()
Det må du gerne tage med ved lejlighed i KBK. Jeg vil gerne prøve det. Så får jeg også et billigt serotoninkickJens_Hoppe wrote:Inspireret af Kennerspiel des Jahres-nomineringen, har jeg bestilt et eksemplar af Ganz schön clever. Forhåbentlig er det sjovt!
Som du sagde, hvad gør man ikke for at spare lidt penge.Gunness wrote:Har netop modtaget Kickstarteren Lucidity. Af diverse grunde har den været ude på en længere tur, så tak til Taibi, Goblen, Stony, Frouvne og Helle (jep, alle sammen!) for at hjælpe med overdragelsen.
Hvor fik du Welcome To fra? Og er det på engelsk?Frouvne wrote:Welcome To... - blev nysgerrig på konceptet a roll-and-write game without dice.
… og så kom der da også Kinderspiel des Jahres vinderen Dragon's Breath og Rory's Story Cubes: Actions lidt tidligere på ugen.
Det var fra agorajeux.com og er på fransk og engelsk.Taibi wrote:Hvor fik du Welcome To fra? Og er det på engelsk?Frouvne wrote:Welcome To... - blev nysgerrig på konceptet a roll-and-write game without dice.
… og så kom der da også Kinderspiel des Jahres vinderen Dragon's Breath og Rory's Story Cubes: Actions lidt tidligere på ugen.