Det ser meget anderledes ud det spil

Har fået fra Happyshops at de har modtaget mit spil (2 juli). Da jeg så folk begyndte at få dem skrev jeg om noget var gået galt med min forsendelse. Fik svaret tilbage at de ikke havde fået alle spillene/produkterne til pakken men ville sende så snart de gjorde.Skumle wrote:Modtog mine 2 Brass spil
Men meget lig HappyshopsGoblen wrote:Har fået fra Happyshops at de har modtaget mit spil (2 juli). Da jeg så folk begyndte at få dem skrev jeg om noget var gået galt med min forsendelse. Fik svaret tilbage at de ikke havde fået alle spillene/produkterne til pakken men ville sende så snart de gjorde.Skumle wrote:Modtog mine 2 Brass spil
Aner ikke lige hvad der sker med det spil, men det er lidt ulig Roxley Games.
Fik også standardsvaret først, og så skrev jeg de måtte have misfostået mit spørgsmål. Fik derefter et personligt svar.JoelP wrote:Men meget lig HappyshopsGoblen wrote:Har fået fra Happyshops at de har modtaget mit spil (2 juli). Da jeg så folk begyndte at få dem skrev jeg om noget var gået galt med min forsendelse. Fik svaret tilbage at de ikke havde fået alle spillene/produkterne til pakken men ville sende så snart de gjorde.Skumle wrote:Modtog mine 2 Brass spil
Aner ikke lige hvad der sker med det spil, men det er lidt ulig Roxley Games.
Jeg har heller ikke modtaget og jeg kender flere andre, der ikke har, så jeg venter med at gå i panik.
Er dog lidt imponeret over at du fik svar fra Happyshops, har haft masser af problemer med dem, men man får aldrig noget svar fra dem på emails, andet end et standardsvar om at man skal følge tracking og så ellers komtakte producenten
Modtog T&T d.17/6 - spillet ankom 20/6.Gunness wrote:Ohhh.... hvornår fik du tracking?
Har stadig ikke fået T&T.Skumle wrote:Modtog T&T d.17/6 - spillet ankom 20/6.Gunness wrote:Ohhh.... hvornår fik du tracking?