Efter at jeg har haft en periode, hvor jeg har holdt lidt lav profil på Kickstarter, og bare ventet på det der nu engang var på vej, så er jeg på det seneste hoppet med på nogle stykker.
Dinosaur Island udvidelsen. Efter at have læst lidt anmeldelser på Dinosaur Island - som blev pænt modtaget - sprang jeg med på den næste Kickstarter for udvidelsen, hvor man ved samme lejlighed kunne bestille grundspillet.
The Island of El Dorado udvidelsen. Det var samme model der gjorde sig gældende for The Island of El Dorado. Efter den oprindelige kickstarter blev grundspillet pænt modtaget, så da der kom en ny kickstarter med udvidelse med mulighed for at købe et grundspil med, så hoppede jeg på vognen.
Eclipse: Second Dawn. Jeg kan godt lide Eclipse, og jeg har ikke fået spillet det nok. Da jeg så annonceringen af en second edition, tænkte jeg først at jeg ville springe over. Men så kom der nogle stretchgoals som alligevel overtalte mig til at springe på.
Living Planet. Fra designeren af Archipelago. Jeg tror og håber at det bliver en "Archipelago 2". Det er selvfølgelig en helt anden temasiering, men det generer mig nu ikke. Det grafiske udtryk tiltalte mig i Archipelago, og det vil jeg nok savne. Det nye spil bliver ikke nær så venligt på nethinden, men jeg håber man formår at bygge videre på de gode takter som originalen bød på.
Sorcerer. Magic inspireret spil uden at skulle springe ned i et collectible. Gotta have it.

Nemesis. Plastic og lir. Jeg kunne ikke lade være. Jeg er sprunget i modellen med pre-painted miniatures.