Den officielle Kickstarter-tråd
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: Den officielle Kickstarter-tråd
Hvis der er nogen der er sprunget på Overturn Rising Sands, så bliver der snakket om at det ligner et scam.
Kig evt. på denne debattråd på BGG.
Bare en heads up på at du måske bør spendere dine Kickstarter penge på et andet projekt.
Kig evt. på denne debattråd på BGG.
Bare en heads up på at du måske bør spendere dine Kickstarter penge på et andet projekt.
Sidst spillet:

- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Vi er 11 mand på Snowdonia, så hvis nogen er fristet, så er det nu. Er du den 12. mand, så bliver prisen $65 inkl. fragt til Danmark (du skal selv afhente).
-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Som skrevet på FB tager jeg gerne den sidste pladsTaibi wrote:Vi er 11 mand på Snowdonia, så hvis nogen er fristet, så er det nu. Er du den 12. mand, så bliver prisen $65 inkl. fragt til Danmark (du skal selv afhente).

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 835 times
Projektet blev lukket af KS her til aften, så de er (langt om længe) kommet til samme konklusion.Stony wrote:Hvis der er nogen der er sprunget på Overturn Rising Sands, så bliver der snakket om at det ligner et scam.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Hoppede på Vital Lacerdas Escape Plan i dag. Er rigtig glad for hans spil, så selvfølgelig skal det også backes.
Ret god video af Paul Grogan fra Gaming Rules! der gennemgår reglerne.
Ret god video af Paul Grogan fra Gaming Rules! der gennemgår reglerne.
- Neumann
- 250+ indlæg
- Has thanked: 37 times
- Been thanked: 86 times
Har aldrig før hoppet på nogen Kickstarter, men jeg er godt nok fristet af Incómodos Invitados, som endelig burde komme i gang igen indenfor nogle måneder.
Nogen af jer har vistnok prøvet en oversæt-det-selv-løsning - var det noget, der fængede? Jeg kunne nemlig godt bruge nogle samkøbere i øst-Danmark at dele forsendelse med.
Nogen af jer har vistnok prøvet en oversæt-det-selv-løsning - var det noget, der fængede? Jeg kunne nemlig godt bruge nogle samkøbere i øst-Danmark at dele forsendelse med.
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 542 times
- Been thanked: 330 times
Det var Tommy (zfire herinde) som havde lavet et kæmpe arbejde og oversat alle kortene til Djengis Con. Jeg nåede at prøve det 2 gange og var meget imponeret. Nok det bedste deduktions spil, som jeg nogensinde har prøvet. Jeg er ikke altid enig med Tom Vasel, men hans meget positive review rammer meget godt overens med min holdning.Neumann wrote:Har aldrig før hoppet på nogen Kickstarter, men jeg er godt nok fristet af Incómodos Invitados, som endelig burde komme i gang igen indenfor nogle måneder.
Tror vi er en del som ryger på den KS.
-
- 250+ indlæg
- Has thanked: 1 time
JepsJonezy wrote:Det var Tommy (zfire herinde) som havde lavet et kæmpe arbejde og oversat alle kortene til Djengis Con. Jeg nåede at prøve det 2 gange og var meget imponeret. Nok det bedste deduktions spil, som jeg nogensinde har prøvet. Jeg er ikke altid enig med Tom Vasel, men hans meget positive review rammer meget godt overens med min holdning.Neumann wrote:Har aldrig før hoppet på nogen Kickstarter, men jeg er godt nok fristet af Incómodos Invitados, som endelig burde komme i gang igen indenfor nogle måneder.
Tror vi er en del som ryger på den KS.

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Kickstarteren skulle være bekræftet til slutningen af 2018 eller starten af 2019.
https://boardgamegeek.com/thread/204012 ... -confirmed
I tråden er også linket til hvor man kan tilmelde sig deres nyhedsbrev. Så regner jeg med at de skriver et ord eller to når kickstarteren går i luften.
https://boardgamegeek.com/thread/204012 ... -confirmed
I tråden er også linket til hvor man kan tilmelde sig deres nyhedsbrev. Så regner jeg med at de skriver et ord eller to når kickstarteren går i luften.
Sidst spillet:

- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Hoppede på Terror of London. Kan godt lide den periode, og udover figurer så er jeg til deck builders i øjeblikket (har altid været).
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Et lidt atypisk projekt - en bog om spildesign, med interviews fra bl.a. Reiner Knizia, Martin Wallace, Alexander Pfister, Richard Garfield, Jacob Fryxelius, Wolfgang Kramer og mange, mange flere. $10 for PDF-udgaven virker ret overkommeligt.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
- digter
- 500+ indlæg
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 12 times
Tak for tippet!Gunness wrote:Et lidt atypisk projekt - en bog om spildesign, med interviews fra bl.a. Reiner Knizia, Martin Wallace, Alexander Pfister, Richard Garfield, Jacob Fryxelius, Wolfgang Kramer og mange, mange flere. $10 for PDF-udgaven virker ret overkommeligt.
EDIT: Der står dog intet om at det er EU-friendly shipping, så jeg springer over

- Gunness
- 5000+ indlæg
Det var også derfor, jeg foreslag PDF-udgaven. Den koster 1/4 af paperback med porto.
- digter
- 500+ indlæg
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 12 times
Yes. Jeg er dog kun interesseret i den fysiske udgave. Håber den kommer på AmazonGunness wrote:Det var også derfor, jeg foreslag PDF-udgaven. Den koster 1/4 af paperback med porto.

- AndersC
- 100+ indlæg
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 3 times
Ja, tak for tippet! Jeg har også bestilt en pdf nuGunness wrote:Et lidt atypisk projekt - en bog om spildesign, med interviews fra bl.a. Reiner Knizia, Martin Wallace, Alexander Pfister, Richard Garfield, Jacob Fryxelius, Wolfgang Kramer og mange, mange flere. $10 for PDF-udgaven virker ret overkommeligt.

Sidst spillet: