Djengis Con X - d. 26-28 April 2019
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: Djengis Con X - d. 26-28 April 2019
Ti pladser tilbage. Jeg regner med at skyde planlægningen i gang omkring d. 1. April.
Sidst spillet:

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Bedre sent end aldrig. Jeg har hermed tilmeldt mig og betalt.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Så kom det forventede "sidste ryk-ind". Der er nu kun 4 ledige pladser tilbage.
Så udestår kun at se, hvor mange der i allersidste time bliver nødt til at melde afbud.
Så udestår kun at se, hvor mange der i allersidste time bliver nødt til at melde afbud.
Sidst spillet:

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 917 times
Fedt at se, at der er så stor interesse for arrangementet. For første gang kommer jeg desværre til at hoppe over Djengis Con, men det skal blive interessant at høre om jeres erfaringer med det nye sted. God fornøjelse!
frouvne, administrator

- Stony
- 5000+ indlæg
Så er spilleplanen online:
https://docs.google.com/document/d/1Xhh ... sp=sharing
Den vil blive løbende opdateret helt op til weekenden for Djengis Con. Jeg har også tilføjet linket til top-indlægget.
https://docs.google.com/document/d/1Xhh ... sp=sharing
Den vil blive løbende opdateret helt op til weekenden for Djengis Con. Jeg har også tilføjet linket til top-indlægget.
Sidst spillet:

- Tigrillo
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City
Jeg vil gerne på ventelisten også 

Profil på BGG:http://www.boardgamegeek.com/user/Tigrillo
- Stony
- 5000+ indlæg
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 834 times
^Jeg ved ikke, hvad du har gjort anderledes, Steen, men efter nogle år med stagnerende deltagelse må man da sige, at i år tegner til at blive alle tiders succes 

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Stony
- 5000+ indlæg
På godt og ondt, tænker jeg at den primære faktor er skiftet fra at være en Germangames con til ikke længere at være det.
Det gav et stærkt udgangspunkt og et fint fundament. Men hvis det skifte ikke var foretaget, så tænker jeg deltagerantallet på nuværende tidspunkt ville være nedadgående. Og ingen fejl på at folk herinde i stor udstrækning har prøvet det, og en del nu tænker "Så er det vist prøvet", men det vil så også gøre at for dem der gerne vil igen-igen, der vil Con'en på sigt sygne hen og nok også dø, hvis ikke der sker et eller andet.
Og det er der så. Som sagt, på godt og ondt.
Det gav et stærkt udgangspunkt og et fint fundament. Men hvis det skifte ikke var foretaget, så tænker jeg deltagerantallet på nuværende tidspunkt ville være nedadgående. Og ingen fejl på at folk herinde i stor udstrækning har prøvet det, og en del nu tænker "Så er det vist prøvet", men det vil så også gøre at for dem der gerne vil igen-igen, der vil Con'en på sigt sygne hen og nok også dø, hvis ikke der sker et eller andet.
Sidst spillet:

- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Ser hele situationen med deltagerantallet der stiger som positivt. Selv var jeg glad for koordineringen herinde - det kører bare nemmere og bedre end det gør på Facebook synes jeg. Facebook er mere kaotisk, men det er måske prisen for at ramme et større publikum.Stony wrote: ↑Mon Apr 08, 2019 9:46 pm På godt og ondt, tænker jeg at den primære faktor er skiftet fra at være en Germangames con til ikke længere at være det.
- Michael_W
- 25+ indlæg
- Favoritspil: EuroGames med dybde
Steen; de sidste 400kr er overført på til din konto! Det lader dog ikke til at systemet fra de forudgående år mht. at navnene på alle der har betalt vises i fed bruges mere! Måske er det nok bare at overføre pengene uden yderligere identifikation?
/MichaelW
/MichaelW