Håber da det kommer på DC næste år, eller får muligheden for at prøve det inden.
Godt køb, jeg har også moret mig i vores 2 spilJonezy wrote: ↑Mon Jul 22, 2019 8:47 pm Var en tur i byen i dag og kom så sjovt nok lige forbi en brætspils butik. Der havde de sørme Oracle of Delphi til en pris, som ikke var helt åndsvag i forhold til online konkurrenter, så det kom med hjem og endte faktisk med at blive en gave fra kæresten.
Hvis folk læser 'Hvad har du spillet'-tråden, har de sikkert set, at jeg spillede det i lørdags og havde stor fornøjelse med hvad jeg personligt synes er en af Feld's allerbedste titler.
Hm. Har stadig 20 på vej i Preorder.Gunness wrote: ↑Mon Jul 22, 2019 10:28 pm Lidt mere Kickstarter-loot: I fredags ankom Set a Watch, som jeg har fået spillet to gange. I dag landede Alien-klonen Lifeform og et upgrade-sæt plus Hephaistos-udvidelsen til Mythic Battles: Pantheon. Så begynder preorder-listen også at se lidt mere anstændig udInden for den næste måned burde jeg nærme mig "kun" at have ti aktive Kickstartere. Jeg er helt stolt
![]()
Altså hvis I nogensinde bliver færdige og hvis den skal videre, så kender jeg i hvert fald nogen som er interesseret
Jeg venter på mit, hvor jeg fik mail sidste uge at nu var det sendt, og jeg skulle vente op til 6 uger inden det ankom.Stony wrote: ↑Fri Jul 26, 2019 3:17 pm Så ankom endnu en Kickstarter. Denne gang var det Edge of Darkness som landede. Det ser jeg faktisk lidt frem til at få prøvet.