Looping Louie - 10/12-06
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 931 times
Looping Louie - 10/12-06
Looping Louie er jo et herligt lille børnespil... for mange amerikanere lyder det dog som om, det er lidt af en besættelse. Hvad er det med de amerikanere og Looping Louie? 

frouvne, administrator

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Hvornår har du ferie - så det kan blive en hverdag? Som kommende velkvalificeret arbejdsløs, så skal der vel være nogle fordeleAndrea wrote:Hvornår inviterer du?Helle wrote:Tja, man skulle måske prøve at spille spillet med en flok voksne efter et par flasker øl... mon så ikke også, at stemningen ville blive høj af Louping Louie?

Vi skal vel også lige have et par kvalificerede modspillere på plads!
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Perfekt - Andrea, jeg der troede, at du drak til .... øh, hvad var det den der serie hed, hvor pigerne rendte rundt mindre tildækkede og skreg et eller andet, som man skulle drikke til ...Andrea wrote:Sandt nok! Men helst nogle, der er lige så meget svagdrikkere som mig!Helle wrote: Vi skal vel også lige have et par kvalificerede modspillere på plads!![]()
Min første ferieuge er uge 26 (sidste uge af juni).
Hmmmm jeg må have misforstået en pointe ...
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 188 times
- Been thanked: 188 times
Hehehe!Helle wrote: Perfekt - Andrea, jeg der troede, at du drak til .... øh, hvad var det den der serie hed, hvor pigerne rendte rundt mindre tildækkede og skreg et eller andet, som man skulle drikke til ...
Næ, sådan cirka den eneste måde, jeg kan drikkes fuld på, er gennem drikkespil, og den slags er jeg sjældent i nærheden af