Byttecentral for mikro-udvidelser

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 917 times

Byttecentral for mikro-udvidelser

Post by Frouvne »

Der findes små-udvidelser til et stort antal spil, som man typisk får gratis med sig, som udvidelser til diverse magasiner, når man besøger messer og i forbindelse med, at man forudbestiller spil. Disse spil har på den ene side ingen reel værdi men er på den anden side - i hvert tilfælde når det gælder nogle af dem - meget vanskelige at få fat i.

Her er der mulighed for at bytte disse små-udvidelser. Jeg har en række og vil nedenfor liste et uddrag af dem. Nogle er jeg mere interesseret i at bytte bort end andre, men bliver den rette byttehandel tilbudt, er der ingen af dem, der er hellige for mig.
  • - Sir Bedivere, the 8th Knight of Shadows over Camelot
    - Ticket to Ride: Mystery Train Expansion
    - Carcassonne: the River
    - Puerto Rico Expansion
    - Sankt Petersburg - Das Bankett
    - El Grande: Grandissimo
    - Settlers of Catan - The Fishermen of Catan
    - Die Siedler von Catan - Die große Karawane
    - Blue Moon promo card: Feuergeister
    - Blue Moon promo card: Wassergeister
    - Blue Moon City: Theater & Golden Shrine
    - BattleLore: Earth Elemental
    - BattleLore: Hill Giant
    - Martian Coasters: 2006 X-mas promo coaster
Hvis andre også har mikro-udvidelser liggende, der samler støv, vil jeg foreslå, at I lister dem her, så kan vi jo se om nogle af os har noget, der kan byttes. :)
frouvne, administrator

Image
smold
50+ indlæg
50+ indlæg

Post by smold »

Jeg kunne da godt have lidt interesse i følgende:

BattleLore: Earth Elemental
BattleLore: Hill Giant
Carcassonne: the River

Jeg må nok indrømme jeg har ikke støvet nogen mini-udvidelser op som jeg ikke allerede har som brætspil. Jeg har nok en tendens til ofte at købe spillene til de miniudvidelser, som følger med Spielbox-bladet.

Jeg ved det godt...Det er en dårlig vane...

Jeg ville da gerne med en ekstra "kopi" <- (Altså ikke en kopi kopi) af Count of Carcasonne. Der skulle også være en udvidelse til Trans America i det nye nummer af Spielbox. Derudover har jeg et map til Age of Steam...
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 917 times

Post by Frouvne »

Der er desværre ikke lige noget, jeg blev fristet af, men måske vi kan få nogle flere på banen... :D
frouvne, administrator

Image
Post Reply