Og det hele kan være i een æske med lidt snilde

Hvad med denne reglebog?Oseali wrote:Blev til det spil jeg gerne ville have købt på essen, nemlig Eclipse, dog er det den tyske udgave, så mangler reglerne på et fornuftigt sprog, men komponenterne er på engelsk. Super glad for dette impuls indkøb, andet valg var battleship galaxies, men tror nu ret sikkert at eclipse er noget bedre...
Altså Jacob, The Adventurers: Temple of Chac har jeg haft til salg længe!Gunness wrote:Lige inden jeg tog på arbejde, kom den rare GLS-mand med en pakke fra Spiele Offensive:
The Adventurers: Temple of Chac
Alba Longa
Genoa
Onirim
Tutankhamen
(og Ascending Empires, men det er en gave)
Med den undskyldning, så er det helt okGunness wrote:Jaja, men det her er jo faktisk også den tyske version, og Die Abenteurer - Der Tempel des Chac lyder da helt vildt cool!![]()
Det skal vi da ha' spillet!Oseali wrote:Blev til det spil jeg gerne ville have købt på essen, nemlig Eclipse, dog er det den tyske udgave, så mangler reglerne på et fornuftigt sprog, men komponenterne er på engelsk. Super glad for dette impuls indkøb, andet valg var battleship galaxies, men tror nu ret sikkert at eclipse er noget bedre...
Ellers må du sende det videre, stod og gloede rimelig lang tid på det i Essen, men det nåede ikke helt at fænge ved bare at kigge påStony wrote:Jeg modtog idag Outpost. Et spil jeg i flere omgange har overvejet at få fingrene i. Det udkom på et tidspunkt i en retematiseret udgave, men det fængede slet ikke. Nu blev spillet genudgivet med det originale tema, og så prøver vi igen.