Skal vi lave en gaveleg, når julen nærmer sig?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Re: Skal vi lave en gaveleg, når julen nærmer sig?

Post by Jens_Hoppe »

Me! Me! Pick me!

(Jeg vil også gerne være med)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Jeg er også gerne med, men det kommer dog lidt an på hvordan rammen og reglerne bliver, så når de ligger fast melder jeg gerne ud med en endelig tilmelding.

Jeg har allerede tilmeldt mig Secret Santa på BGG og på http://bgg.geekdo.com og på http://rpg.geekdo.com.

Lars
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

For at højne sansynligheden for succes hele vejen rundt, kræver det vel næsten at alle deltagere leverer en ønskeliste....? Et link til BGG wishlist kan jo gøre det, såfremt man vedligholder den.

Folk kan så vælge at gå udenfor disse rammer, hvis de mener de har en god idé til et spil til lige netop den modtager.
Sidst spillet:
Image
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Post by Robert »

Stony wrote:For at højne sansynligheden for succes hele vejen rundt, kræver det vel næsten at alle deltagere leverer en ønskeliste....? Et link til BGG wishlist kan jo gøre det, såfremt man vedligholder den.

Folk kan så vælge at gå udenfor disse rammer, hvis de mener de har en god idé til et spil til lige netop den modtager.
Ja, en tilmelding burde indeholde
  • Navn
  • Adresse
  • ønskeliste (tekstbeskrivelse eller link til online liste)
Koordinatoren (Frouvne?) kan så matche folk tilfældigt og sende modtagerinfo videre til hver giver i en PM sammen med reglerne (som ikke er færdige endnu).
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 922 times

Post by Frouvne »

Jeg vil gerne stå for at koordinere hvem der er "nisse" for hvem. Jeg foreslår derfor at man går i gang med at udfærdige ønskelister eller at opdatere sin wishlist på BGG.

Angående forventningen til gaven vil det selvfølgelig være rimeligt at antage, at man forsøger at finde noget, modtageren kan blive glad for. Det lyder som om, der er stemning for, at det er i orden, at der kan være tale om et brugt spil, hvis spillets stand er god og det lever op til forventningen om, at modtageren kan være interesseret i det. Hvis man køber, hvad skal så prislejet forventes at være, bare så man har en rettesnor? 200,- / 30 Euro?

Det er selvfølgelig tilladt at gøre endnu mere ud af gavelegen end blot at sende et spil!

Når forventningen til økonomi er afklaret ,opretter jeg en særskilt tråd og sætter gang i tilmeldingsproceduren.
frouvne, administrator

Image
Post Reply