Nytårsforsæt: Spil der skal spilles i det nye år...

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Lige præcis! Og jeg kan sagtens finde to til fire mere på top20, som jeg gerne vil prøve (og hvor det også er rimelig realistisk, at jeg får mulighed for det).
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 924 times

Post by Frouvne »

Så er det vist ved at være på tide, at ransage sit inderste og se, om man har levet op til årets nytårsforsætter eller om man endnu kan nå at råde bod på det manglende. :D Selv har jeg et enkelt hængeparti... :?
frouvne, administrator

Image
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Helle wrote:Hvis bare jeg får spillet mere, så jeg tilfreds.

Har dog et par spil jeg gerne vil have prøvet i årets løb - og ja, flere af dem er deduktionsspil: Old Town, Code 777 og Fleet 1577 (eller deromkring) - men andet kan gøre det - vil blandt andet gerne spille Blue Moon City igen, foruden Tadsch Mahal og naturligvis Zendo, som overhovedet ikke bliver spillet nok.

Dertil kommer desuden Dune (fantastisk univers!) og Imperial, som gemalen har været noget så begejstret for.

Men generelt, så er nytårsfortsættet nok bare, at der skal mere på bordet!
Altså jeg har ikke fået spillet mere ... men jeg har fået spillet Code 777, Taj Mahal flere gange, Old Town og Zendo ...
Imperial og Dune har jeg ikke fået på bordet ... og vist heller ikke Blue Moon City ...

Tænk, hvor det år her er gået stærkt.
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Andrea wrote:Foreløbig liste over nytårsforsætter, der involverer brætspil:

- få spillet mere
- anskaffe mig War of the Ring
- prøve Caylus og min. fire andre spil på top50 på BGG, som jeg endnu ikke har spillet

... hvis jeg så også kan lokke kæresten med til Essen, så begynder det at ligne noget... :twisted:
Jeg fik opfyldt alle mine (tilmed den luskede med små bogstaver ;)).
Nu er jeg gået i tænkeboks mht. hvad næste års brætspils-nytårsforsæt skal være...
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 924 times

Re: Nytårsforsæt: Spil der skal spilles i det nye år...

Post by Frouvne »

Frouvne wrote:Blandt mine nytårsforsætter må det være at få spillet: Dune og Die Macher. Dune er et af de spil, jeg p.t. har størst forventninger til og Die Macher har jeg en række spillere, jeg gerne ville introducere til. Så selvom det er vanskeligt at få så lange spil i spil for mig, tror jeg ikke, det er et helt urealistisk håb at få dem spillet i løbet af året. Endvidere skal Age of Steam Eastern US / Canada Expansion Set spilles, når jeg nu er en af de heldige, der har fået fat i et af de 80 nummererede eksemplarer. [...]
Så er det vist på tide at slå en streg i sandet og erkende, at jeg fik opfyldt to tredjedele af mit nytårsforsæt... og det er jeg nu også meget godt tilfreds med... Dette ikke mindst set i lyset af, at jeg fik prøvet så mange andre spil, der lige så godt kunne have stået på denne liste. Så alt i alt et rigtig godt år på spillefronten! :D

Nu vil jeg så gå i tænkeboks og finde ud af, hvad der skal være mit mål for det kommende år! :D
frouvne, administrator

Image
Post Reply